שיווק ופרסום

הקמפיין של ביתילי: רמי קליינשטיין יופיע בסלונים של הרשת

במקום במה - סלון מעוצב, והופעה אינטימית על פסנתר ללקוחות, רשת ביתילי גייסה את האומן רמי קליינשטיין להשקת קולקציית האביב החדשה לאחר תקופה ארוכה בה חנויות הרשת נאלצו להישאר סגורות
יהודה לוינגר | 
רמי קליינשטיין ביתילי (צילום לנס הפקות)
רשת ביתילי יוצאת בקמפיין לקראת השקת קולקציית האביב החדשה. האומן רמי קליינשטיין גויס על ידי הרשת, בעלת 11 סניפים בפריסה ארצית, שיופיע בשש מהחנויות המובילות ברשת.
קליינשטיין יופיע בחנויות כשאת הבמה יחליף סלון מעוצב שינדוד בין הסניפים. השקת הקולקציה החדשה לחג נערכת ברוח תקופת הקורונה בה אמנים מופעים בסלונים פרטיים.
לדברי עופר איתני, מבעלי הרשת ומנכ"ל קבוצת כרמל גרופ: "לאחר תקופה ארוכה בה חנויות הרשת נאלצו להישאר סגורות, אנחנו שמחים להשיק קולקציה חדשה ומרעננת המובילה את מכירות הפסח ואשר עונה על הצורך של קהל  לקוחותינו להתחדש ולהתרענן לאחר תקופה ממושכת של ישיבה בבתים".
עוד הוסיף איתני: "בחרנו להשיק את הקולקציה החדשה של ביתילי עם הופעה ביתית ואינטימית שתתקיים בתוך החנויות שלנו. החיבור אל רמי קליינשטיין מהיוצרים האהובים בישראל,  הפונה אל כל הקהלים, בדיוק כמו רשת ביתילי. ההופעה כוללת את מיטב שיריו של הזמר בגרסאות פסנתר אינטימיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה