שיווק ופרסום

חברת גונג הישראלית תציג פרסומת באירוע הסופרבול באמריקה. כך זה ייראה:

הסטארט-אפ הישראלי גונג (Gong.io) יעלה היום את פרסומת הראשונה שלו באירוע הסופרבול.  בעבר הופיעו באירוע הסופרבול פרסומות של חברות ישראליות
מערכת ice |  1
סופרבול (צילום Anthony Quintano)
הסופרבול ה-55 במספר צפוי להתקיים היום (ראשון) בבטמפה, פלורידה. הסופרבול הוא גמר ליגת הפוטבול האמריקאי ונחשב לאירוע הספורט הנצפה ביותר בטלוויזיה בארה"ב. חלק חשוב מחוויית הצפייה, שהפך כבר למסורת, הוא הפרסומות המשודרות במהלך המשחק. החברות המצליחות בעולם משקיעות חודשים ומיליוני דולרים בהכנות לפרסומת המושלמת למשחק.
מספר חברות ישראליות פירסמו בעבר בסופרבול, בהן פייבר, וויקס ואחרות. השבוע, הסטארט-אפ הישראלי גונג (Gong.io) יעלה את פרסומת הסופרבול הראשונה שלו. הפרסומת תשודר 10 פעמים במהלך יום השידורים המיוחד. כמו כן, שניים מהספוטים ישודרו במהלך המשחק עצמו ושמונה ספוטים ישודרו בתכניות הפופולריות מיד לפני המשחק ולאחריו, כמו תכנית הלילה של סטיבן קולבר וחדשות השעה שמונה.
רוב החברות המפרסמות בסופרבול הן חברות הפונות לצרכנים כגון יצרני משקאות וחטיפים. יחד עם זאת, מספר קטן של חברות עסקיות הפונות דווקא לעסקים אחרים (חברות B2B) הבינו גם הן את הפוטנציאל השיווקי הגלום באירוע הספורט הענקי.
גונג בחרה לשדר את הפרסומת שלה בשווקים הרלוונטיים ביותר עבורה, שם מרוכזים מספר גדול של לקוחותיה: אזור המפרץ של סן פרנסיסקו, ניו יורק וסיאטל. גונג השקיעה כחצי מיליון דולר במדיה ובקריטאיב, בהובלת סמנכ"ל השיווק של החברה, אודי לדרגור.
"מיום הקמתה, גונג נקטה בפעולות שיווק שונות מרוב חברות ה-B2B שאנחנו מכירים כמו פרסום חוצות כדי לברך עובדים מצטיינים, כולל על גשר הסירה בהרצליה, וקמפיין חוצות בתל-אביב וברמת-גן כדי לחגוג את פתיחת המשרד שלנו במתחם הבורסה". מסר לדרגור והוסיף, אנחנו מאמינים ששיווק הוא תמיד מאדם לאדם. עסק אף פעם לא קונה שום דבר. תמיד יש אדם שמקבל החלטה כזו ואליו או אליה צריך לפנות באופן רגשי ושכלתני."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת בלוף ושום דבר
    מינוס 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד חברת אויר ללא תוכן מיליארדים על מה לופט גשפט
    סגור