שיווק ופרסום

תקציבי הפרסום של סרטי יונייטד ומוזיאון ישראל ל'סוסנקו ציפריס'

לא רק פוליטיקה: אחרי רון חולדאי וכרמל שאמה בבחירות המקומיות וסתיו שפיר בפריימריז לראשות העבודה, זוהר סוסנקו ורז ציפריס קיבלו 2 תקציב פרסום חדשים
כתבי אייס | 
רז ציפריס וזוהר סוסנקו (צילום אישי, דביר זיו)
משרד הפרסום סוסנקו ציפריס בבעלותם של זוהר סוסנקו ורז ציפריס גייס 2 תקציבים חדשים - סרטי יונייטד קינג ומוזיאון ישראל בירושלים.
השניים, שהקימו את משרד הפרסום לפני כ-3 שנים, עבדו במסגרתו עם מספר רב של פוליטיקאים, אנשי ציבור ובכירים במגזר העסקי, והובילו שורה של קמפיינים פוליטיים וציבוריים, בהם אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה, רון חולדאי לראשות עיריית תל אביב יפו, כרמל שאמה לראשות עיריית רמת גן ולאחרונה קמפיין הפריימריז של סתיו שפיר לראשות העבודה.
בעקבות הטיפול של המשרד בקידום סרטי הקולנוע 'המוסד' ו'ימים נוראים' המועמד ל-10 פרסי אופיר, החליטה חברת ההפצה יונייטד לשכור את סוסנקו וציפריס לקידום כלל סרטי החברה. המשרד נותן מענה בכל תחומי הפרסום והקריאייטיב, מניהול דיגיטל, דרך הפקות וידאו ועד הפקות אופליין. בין לקוחותיו, אפשר למנות את התנועה הקיבוצית, עיריית רמת גן, מנורה מבטחים, מפקדים למען ביטחון ישראל, מדעני העתיד וכן קמפיינים ציבוריים שונים.
סוסנקו: "גאים ונרגשים לגדול, להשתכלל ולגעת בכל כך הרבה עולמות תוכן במקביל. מודים ללקוחות החדשים שהצטרפו על האמון בנו". ציפריס הוסיף: "לפני 3 שנים כשפתחנו את המשרד אמרתי לזוהר שבעוד 3 שנים אנחנו נהיה סיפור הצלחה היסטרי. הוא אמר לי שאני חי בסרט. עכשיו הודות ליונייטד שנינו נחיה בסרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה