שיווק ופרסום
"יש כשרונות, הבעיה במנהלים שלא נלחמים על קריאייטיב"
עוז שעוסקת בהשמה בעולמות הפרסום והשיווק מדברת על החשיבות של קריאייטיב טוב אל מול החרדות של משרדי הפרסום שמרוויחים פחות כסף ודואגים לרצות את הלקוח. וגם: מה המשכורות בענף הפרסום לפי שנות ותק על פי המספרים של עוז
בפרק ה-14 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מארח מירן פחמן את מירב עוז המתמחה בהשמה בפרסום ושיווק ונחשבת לאחת הוותיקות בתחומה. עוז שעבדה בעבר כתקציבאית בענף הפרסום (בבאומן בר ריבנאי) מדברת על הדור החדש שמנסה להיכנס לענף הפרסום, הקושי בגיוס ארט דיירקטורים, שעות העבודה השוחקות בענף ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מירן תקשיב לי ותקשיב לי טובהטופ של הטופ 09/2017/18הגב לתגובה זו0 0ספרתי 4 פעמים שאמרת שהפודקאסט בעיקר לאנשי קריאייטיב, חלאס עם זה! אני בטוח ששמעת על קהל יעד. אז בוא אני אספר לך, קהל היעד שלך הוא כלל אנשי הפרסום. אני מניהול לקוח ואצלנו יש חובת שמיעה של הפודקאסט כי הוא רלוונטי לכל הפרסומאים. לא רק לאנשי קריאייטיב. האם אתה יודע חתך של השומעים? אני מתאר לעצמי שלא. אז תפסיק להגיד שזה לאנשי קרייאטיב, ובעיקר אנשי קריאייטיב מאזינים. מספיק. זה מכאיב לי קצת בכל פעם שאתה אומר את זה! ותמשיך, מאד מאד מעניין ומועיל ומשכילסגור
-
לא תקשיב לי אתה יא חתכ'תמירן פחמן 09/2017/19הגב לתגובה זו0 0אוקיי, אני מקבל. הפודקאסט התחיל כמשהו שמיועד בעיקר לאנשי הקריאייטיב ומתפתח ככזה שמתאים לכל הפרסומאים ולאנשי שיווק שמתעניינים ואוהבים פרסום. זה לא קורה במקרה, אני מוביל לשם ושמח לשמוע שזה קורה. תודה על הפידבק ושנה טובה.סגור
-
2.מירבי. קולה של תקציבאית :) (ל"ת)חן 09/2017/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.מרב - פודקסט מעניין!שירי 09/2017/16הגב לתגובה זו3 0מאוד. סופסופ מישהו אומר את האמת על התעשייה. סופסופ מישהו אומר שדיגיטל זה שעמום תחת :)סגור
-
משעמם משעמם אבלמור 09/2017/17הגב לתגובה זו1 0באיזשהו שלב, אנשים מסויימים רוצים לראות אור יום ואת הילדים שלהם יותר משהם רוצים פסלוני ברונזה על המדף.סגור