שיווק ופרסום
ריבן: "חארטה של 'חדשני' בלי רעיון מגעיל אותי"
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי בשיחה עם מירן פחמן בפודקאסט EAR CATCHER. מסכם שנת שיא ומדבר על ה-DNA של המשרד, הדור החדש אותו קידם, העבודה על מילקי עם כפרי, תהליכי העבודה החדשים ועוד
פרק שביעי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארח טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי שמסכם שנה חלומית עם המקום הראשון בתחרויות הקקטוס והאפי. ריבן מדבר על ה-DNA הווינרי של המשרד, העבודה עם כפרי על מילקי שהוכיחה את האומץ של שטראוס ולא איימה על המשרד, קידום הדור הצעיר, המהפכה בתהליכי העבודה של אדלר ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.לא נתן שום קרדיט לכפרי - אנחנו הבאנו אותו עאלק ! כפרי גאון ריבן קצת צניעות לא תזיק לך ! (ל"ת)אחד מבפנים 08/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.ריבן , עוד אחד שחי בתקופת הסופר סופר קומישןטל 07/2017/30הגב לתגובה זו5 2בן אדם שכל כך מלא בעצמו כבר מזמן לא רלבנטי לתחום הזהסגור
-
12.אלוף (ל"ת)מירו מדיה 07/2017/27הגב לתגובה זו3 0סגור
-
11.מירן תתקדםנו נו 07/2017/27הגב לתגובה זו11 2אנחנו לא בשנת 2002 ואתה לא קופי שהשמש זורחת לו מהתחת בקשר בראל. העולם השתנה. אתה ממשיך להתעסק בצהוב במקום בעומק. זה כבר לא המשרד מלא האגו מול הלקוח שמנסים למכור "קריאטיב". די. תתבגר. תקשיב לפרסמן. פחות לריבן... הלקוח היום במקרים לא מעטים, מתקדם וחכם יותר מהמשרדים המיושנים שלא מסוגלים להבין מה קורה סביבם בעולם שבו גוגל ופייסבוק לוקחים הכל. הוא כבר לא זקוק לו כמו פעם. וזה שמשרד בינוני כמו אדלר עם סמנכל פולטיקאי מהזן הגרוע הוא מס 1 - מסמל את הצרה.סגור
-
נו, אם הלקוח כל כך חכם ועדיף לו בלי, יועיל נא בטובו לעזוב אותנו בשקטבו בו 07/2017/27הגב לתגובה זו2 1לא לטרחן אותנו עם בריפים עלובים והבנה של ספק תקציבאי, ספק פקס ויטפל בעצמו עם איזה כוכב רשת מזדמן. בנקודה הזו האינטרסים שלנו זהים. לא רוצים אותך כמו שאתה לא רוצה אותנו. פרנסה תהיה גם בלעדיך. לא צריך טובות. מה אתה פילנטרופ של משרדים? תורם כסף וסובל? יאללה תחפף.סגור
- טען עוד
-
עוד טמבל שמדקלם בלי להבין כלוםבינוני 07/2017/27הגב לתגובה זו7 0אפשר לקשקש כל היום על דאטה ועל CPC וכל מה שהלקוחות אוהבים להתעסק היום אבל בסוף אין תחליף לרעיון יצירתי גדול ואת זה לרוב, רק משרד פרסום שמעסיק אנשים עם דמיון ומעוף יכול לעשות. רעיונות גדולים לא קורים בתוך מודעה סטטית של פייסבוק גם אם היא מטורגטת אחושרמוטה ומוגשת ב-A-B טסטינג. רעיונות גדולים יכולים להיות גם פסל מברונזה שלקח את כל הפרסים בקאן והפך לאייקון. אדלר הוא לא משרד חדשני דיגיטלית אבל הוא עושה תוכן וידאו מצוין וזה הדבר הכי חזק בדיגיטל שפשוט עברו מהטלוויזיה למובייל. להגיד שכל המשרדים מיושנים ושללקוחות אין צורך בהם זאת קלישאה של אדם חסר הבנהסגור
-
אני מנסה לנטרל את הביטויים הטוקבקיסטיםמירן פחמן 07/2017/27הגב לתגובה זו1 0דווקא מעניין לשמוע את החלק הענייני בביקורת שלך ונשמע שיש לך מה לתרום לדיון. אז תמשיך ותרחיב ודווקא אתה, אולי תפחית את החלק הצהוב ותתמקד בתוכן עצמו.סגור
-
הראיון אכל את הראש מצטער... ויש מלא קלישאות. הנה אני מתייחס:נו נו 07/2017/27הגב לתגובה זו8 0הספין שבו המרואיין הצליח לקחת קרדיט גדול על כפרי - הוא בעיני מגוחך. איך נתת לו לצאת מזה. להגיד בואו נעשה כפרי - זה קל - אז על מה הקרדיט הגדול? רועי כפרי הוא מאה אחוז אדלר חומסקי? נו באמת.... התשובה הנכונה היא: "כן, רועי כפרי מאיים עלינו. אבל אנחנו חושבים על טובת הלקוח ובמקרה הזה היה צריך לתת לטאלנט את הבמה, ולבלוע את האגו ולהבין שיש דברים שאנשי קריאטיב לא יודעים לכתוב כי רועי כפרי יש רק אחד" אז די. נמאס כבר שאנשי קראיטיב משקרים לעצמם על ידי אכילת ראש. וגם נמאס לשמוע אנשי קראיטיב שאומרים שרעיון הוא רעיון הוא רעיון כהתרסה לדיגיטל ולכך שלא צריך לההתעמק בפרטים הקטנים. בעיני הם עושים לעצמם חיים קלים.צריך להבין את הפלטפורמות השונות, להתעדכן, לא לדבר בסיסמאות שבסוף הכל סיפור טוב. וגם כל הדיכוטומיה בין "הלקוח הפחדן" "למשרד המגניב" היא ילדותית. אנחנו כבר לא שם. צריך להבין: יש אנשי קריאטיב טובים ויש לקוחות טובים כמו אנשי קראיטיב לא טובים ולקוחות לא טובים. בואו נעשה עבודה טובה ומעודכנת ולא נתקבע על הסיסמאות הרגילות.סגור
-
10.טעויות אחר טעויותמישהו שיודע 07/2017/26הגב לתגובה זו1 0כן כן אין לתאר איך כל מחלקת הקריאייטיב התפרקה בשלוש שנים איך אין כמעט ארטים ששם או שרוצים בכלל לבוא לעבוד שם..... ולמה שיבואו הפכת את הארטים לביצועיסטים וחבל! חומר למחשבה....סגור
-
9.לשאול מה עם הדיגיטל של אדלר. מירן אתה פחיוניברסל מקאן 07/2017/26הגב לתגובה זו0 0חוסר הבנה על מה קורה בתעשייה.סגור
-
מקאן מי שלח אתכם לכאן?אילן 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0קשה לראות את אדלר עושים לכם בית ספר?סגור
-
זה מעניין- תמשיךמירן פחמן 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0(אני מתעלם מ"מירן אתה פח") אני הייתי מאוד שמח אם הריאיון היה פותח דיון ענייני. תסביר למה זה חוסר הבנה. זה באמת מעניין לשמוע.סגור
-
הכוונה היא שלאדלר אין דיגיטללא יוניברסל מקאן 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0הם תקועים אי שם בשלהי שנות האלפיים המוקדמות עם מערכוני טלוויזיה עמוסי טאלנטים שמרצים לקוח ומביאים אותו לזכורות. אין טאלנטים דיגיטליים, אין הבנה דיגיטלית, ומבחינתם דיגיטל זה לקחת את הסרט שכפרי הכין לבד ולהעלות אותו לפייסבוק.סגור
-
8.אדלר- המשרד הכי בינוני בתעשיהמישהו מגיתם אריקסון 07/2017/26הגב לתגובה זו0 0עם האנשים הכי בינוניים בתעשיה והתוצרים הכי בינוניים בתעשייה. הגיע הזמן שבזק יעלמו והוא יחד איתם. (כל קמפיין שלהם עם גידי גוב גורם לי לבכות)סגור
-
7.להגיש את כפרי. חוצפהאבי 07/2017/26הגב לתגובה זו4 0הם רואים את הסרט יחד עם הלקוחסגור
-
6.הכי חתיך באדלר (ל"ת)3> 07/2017/26הגב לתגובה זו3 0סגור
-
לוק האומן המיוסר- סקסי והכי 2017 שלוהרדוף הנחלים 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0למה להגיד שהם לא מתעדכנים?! הוא ועיני נראותית וויז...מקדימים כבר את 2018 ?? חתיךסגור
-
5.אדלר השאירו אבק השנהאחד ששופע 07/2017/26הגב לתגובה זו1 0אבל הנפילה של קבוצת בזק הולכת לסדר להם הרבה לילות ללא שינהסגור
-
4.למירן יש בעיה של חזרה ומחזורפודקאסט נחמד אבל 07/2017/26הגב לתגובה זו4 0איך בכל פרק הוא מזכיר את ספי שקד ולמה השאלות חוזרות על עצמן כל הזמן, כבר חודש וחצי???!?!? בחייאת פתחת משהו לפחות תשקיע קצת זמן בלעשות אותו טוב יותר ולשפר אותו מפרק לפרק. אם תשאל את אותן שאלות תקבל את אותן התשובות בכמעט כל המקריםסגור
-
צר עולמו (ל"ת)נמלה 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אחלה אחלה פודקאסט אבלמאזין קבוע 07/2017/26הגב לתגובה זו3 0מירן, עשית אחלה מוצר ומעניין. אבל שים לב כמה הוא חוזר על עצמו. "אנחנו תמיד עושים הכל כדי להיות הכי טובים. הכי חשוב הלקוח, וקודם כל תוצאות. אין היום קופי וארט" ועוד ערימת קלישאות שאולי הן נכונות אבל לשמוע מכולם אותו דבר זה לא מרגש. תחדש מירן. חבל.סגור
-
תודה על הפידבקמירן פחמן 07/2017/26הגב לתגובה זו0 0אני אחשוב על זה. אשמח לקבל פידבקים נוספים גם באופן פרטי. לדוגמה: האם יש שאלות שהייתי צריך לשאול ולא שאלתי.סגור
-
למה יש גל עזיבה במחלקת הקריאייטיב?דולב 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0למה כמעט כולם סובלים שם?סגור
-
2.חוסר הבנה. ארטים הם קונספטורים לא פחות טובים מקופירייטריםמשה 07/2017/26הגב לתגובה זו6 0ארטים לומדים 4 שנים לעצב. כל עיצוב הוא עם קונספט. כל עיצוב שמעצב יוצר, מתחיל קודם כל מרעיון. אין ארט אחד באדלר שמאפשרים לו לפצח. עם הזמן זה התמוסס. המשרד בנוי על 6 אנשים מנהלי קריאייטיב וקופי. ועובדה, יש גל עזיבה מטורף ממחלקת הקריאייטיב.סגור
-
1.נוד נפוח יותר מגעיל (ל"ת)אחד שנוגע 07/2017/26הגב לתגובה זו4 0סגור