שיווק ופרסום
ליגת האלופות: לעומק התודעה ואלנבי בגמר אפי אירופה
הישג מרשים לשני המשרדים מישראל. פרסומת הכריסמס לוואווי שעלתה במזרח אירופה ופרסומת Shame לסודה סטרים העפילו לשלב הגמר של תחרות האפי שבה מתמודדות כל העבודות מאירופה
לצד תחרויות אפי הבוחנות אפקטיביות בפרסום המתקיימות בכל מדינה עבור השוק המקומי, מתקיימת תחרות אפי אירופה שבה מתמודדים כל המהלכים מהשוק האירופאי (לרבות ישראל) במין מתכונת שדומה ל"ליגת האלופות" של מפעלי האפי.
במסגרת זו משרד הפרסום לעומק התודעה המטפל בקמפיין הבינלאומי של מותג הסלולר וואווי במזרח אירופה העפיל לשלב הגמר (השורטליסט) של אפי אירופה בקטגוריית IT. פרסומת הכריסמס של המותג תחת השם Be Present, בבימויו של דרור שאול, תתמודד מול מהלך אחד בלבד, המגיע משוויץ. הפרסומת הצליחה להתברג ברשימת הגמר שכוללת 45 מהלכים בלבד, ב-16 קטגוריות.
יחד עם לעומק התודעה, רשימת הגמר של אפי אירופה כוללת את פרסומת סודה סטרים Shame or Glory שהפכה לסנסציה עולמית לאחר ששחזרה סצנה מפורסמת מתוך הסדרה משחקי הכס, בשימוש חלק מהקאסט של הסדרה עצמה. הפרסומת שמאחוריה עומד משרד הפרסום הישראלי אלנבי העפילה ל-2 קטגוריות (ציוריות משהו) ברשימת השורטליסט: "דוד נגד גוליית" ו"קארפה דיאם" - נצל את היום בלטינית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד לשני המשרדים (ל"ת)חני 06/2017/22הגב לתגובה זו4 0סגור
-
2.לא מצליח להבין מה הוואו בפרסומת של ווואווי (ל"ת)חמי 06/2017/22הגב לתגובה זו1 7סגור
-
מה זה אפי כן הצלחת להבין?גיא 06/2017/25הגב לתגובה זו1 0האפי בוחן אפקטיביות... אהבת או לא אהבת את הקריאטיב, כנראה שהם הציגו תוצאות מרשימות למהלךסגור
-
1.אלופיםברכות 06/2017/22הגב לתגובה זו6 0אתם אלופים! לעומק התודעה! וגם אלנבי - ברכות!סגור