שיווק ופרסום
פורח אחרי רשות השידור: קמפיין שני לגרטל - יקבל 100 אלף ש' עבור פרסום לבריכות
אחרי עשרות שנים ברשות השידור, בתקופת הפנסיה שלו פורח גרטל עם השתתפות ב'בובה של לילה' וקמפיין נוסף - עליו יקבל סכום נאה. צפו בסרטון
שדרן הספורט המיתולוגי משה גרטל קוטף קמפיין נוסף. גרטל יוביל את קמפיין הקיץ של מותג הבריכות הביתיות הבינ"ל Bestway ועל פי הערכות יקבל עליו כ-100 אלף שקלים.
גרטל בן ה-70 היה אלוף ישראל בשחייה בצעירותו, ועדיין אלוף ישראל ושיאן ישראל בשחייה בכל המשחים בסגנון חופשי, וקוטף מדליות באליפויות בינ"ל לשכבת הגיל שלו. הוא עבד עשרות שנים ברשות השידור כשדרן ספורט, עם התמחות בשחייה.
בקיץ 2013 פרש לפנסיה מרשות השידור, ומאז נראה כי הוא פורח. עם פרישתו כיכב בקמפיין ממשלתי לגיוון בתעסוקה עליו קיבל 38 אלף שקלים. הוא גם לקח חלק בשבוע שעבר בתכנית בובה של לילה של ערוץ הספורט, וכעת משתתף בקמפיין עבור הבריכות הביתיות.
הקמפיין של משרד הפרסום זרמון DDB יעלה הערב (יום א') בערוצים המסחריים, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעלות של כ-2 מיליון שקלים. הוא יכלול 2 סרטונים הומוריסטיים, שבאים להדגים את הקלות שבבניית הבריכות הביתיות ואת יתרונותיו של המותג Bestway שנמצא בבעלות בני הזוג שרון ויסמן וכוכי מרדכי.
הקמפיין גם מתקשר לאירוע גדול אחר - אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו שתתקיים בחודש אוגוסט. אחד ההיילייטים במשחקים האולימפיים היא בריכת השחיה, כאמור ענף ספורט שגרטל סיקר במשך שנים.
קרדיטים:
משרד פרסום: ZARMON DDB
סמנכ"ל קריאיטיב: אור לביא
קופי: אלעד גרין, עדי פרחי
ארט: פנינה קסטל
מנהלת לקוחות: מורן דרזי
סופרוויזר: אבישי תורג'מן
במאי: צחי פורטנוי
חברת הפקה: גרין פרודקשנס
משרד פרסום: ZARMON DDB
סמנכ"ל קריאיטיב: אור לביא
קופי: אלעד גרין, עדי פרחי
ארט: פנינה קסטל
מנהלת לקוחות: מורן דרזי
סופרוויזר: אבישי תורג'מן
במאי: צחי פורטנוי
חברת הפקה: גרין פרודקשנס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.דווקא קריאיטיב אדיר (ל"ת)ליאור 01/2017/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.משעמם לכם?חיים 05/2016/08הגב לתגובה זו0 1מה זה הכתבה הזאת?סגור
-
1.קריאיטיב ירוד!מישהי מהתעשייה 05/2016/08הגב לתגובה זו1 4מה זה הדבר הזה?! קריאיטיב של ילד בן 6 בלי טיפת מחשבה. משרד פרסום שאבד עליו הכלח! מעניין לעוד איזה מפרסם הוא ייקח את גרטל להיות פרזנטור- כמו אסתי גינזבורג ל- 3 מותגים שונים של המשרד. מאז שהדר גולדמן עזב הם פשוט בצניחה.סגור