שיווק ופרסום

עושים כבוד: איגוד השיווק הישראלי יעניק לעמוס שפירא פרס מפעל חיים

הפרס יוענק במסגרת טקס האפי 2014. שפירא, מבכירי המשק הישראלי שימש בעבר כמנכ"ל חוגלה קימברלי, אל על וסלקום. כיום הוא מכהן כנשיא אוני' חיפה
עמוס שפירא (צילום רועי מחבר)
לאחר שנים רבות בהן שימש בתפקידי ניהול בכירים במשק הישראלי, איגוד השיווק הישראלי יעניק לעמוס שפירא פרס מפעל חיים בשיווק. הפרס יוענק במסגרת טקס פרסי תחרות אפי 2014.
שפירא שימש בעבר כמנכ\"ל חוגלה קימברלי (בין השנים 2002-1993), מנכ\"ל אל על (בין השנים 2005-2002) ומנכ\"ל סלקום (בין השנים 2005-2011). כיום הוא משמש כנשיא אוניברסיטת חיפה.
פרס מפעל חיים בשיווק של איגוד השיווק מוענק זו הפעם השביעית. על מקבלי הפרס בעבר נמנים: ברונו לנדסברג - סנו, מיכאל שטראוס - קבוצת שטראוס, דן פרופר - אסם, ליאון קופלר - סופר פארם, אריק רייכמן - תנובה, וגזי קפלן - אסם נסטלה.
הפרס יוענק לשפירא במסגרת טקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי שיתקיים ב-15 ביולי במתכונת חגיגית - GALA DINNER - כנהוג בהענקת פרסי האפי בעולם.
אייל מליס, יו\"ר איגוד השיווק, מנכ\"ל תשלובת החלב ומשנה למנכ\"ל תנובה: \"לעמוס שפירא קריירה ניהולית מפוארת במגוון מרשים של ענפים ותעשיות בהם מוצרי צריכה, תעופה, תקשורת וכיום בעולם האקדמיה כנשיא אוניברסיטת חיפה. עמוס ידע להביא לכל ארגון את סגנונו המיוחד, הכריזמטי והסוחף ולעצב מחדש את החברות אותם ניהל. כמי שהשכיל להכיר ולהבין היטב את עולמות השיווק והמכירה הטיב עמוס להגדיר ולחדד את צרכי הלקוח ולמול המיקודים הללו להוביל את הארגונים אותם הוביל להצלחה מרשימה. איגוד השיווק הישראלי גאה על ההזדמנות בהענקת הפרס לעמוס שפירא ורואה במפעל הניהולי של חייו דוגמא ומופת לכל מנהל שיווק בישראל\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פרס החזירות?
    יורם 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בושה????
    סגור
  • 3.
    בושה !
    דני 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1 עמוס שפירא אחראי למחירים, תעריפים ושירות חמסני בסלקום. עזב את הספינה רגע לפני שהיה צריך להתנקות במהפכב תקשורתית 2 בדקו האם יש קשר בין בכיר באיגוד השיווק הישראלי שהיה כפוף לשפירא באחד מתפקידיו הקודמים 3 בייבי פייס שמאחוריו איש ציני גזלן ופחדן
    סגור
  • 2.
    אפס מאופס
    תתביישו 06/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקום - הותיר חברה הרוסה ולא מוכנה לקרב.
    סגור
  • 1.
    ובכך איבד הארגון את הלגיטימציה שלו
    אנונימי 06/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצא את ההבדלים: * דן פרופר המשיך את דרכו של אביו והרים את המפעל המשפחתי "אסם" למקום של כבוד ותרומה לחברה. * ברונו לנדסברג הוא ממייסדי סנו - מופת לתעשיה הישראלית. * מיכאל שטראוס הקים את שטראוס. * גזי קפלן היה איש צנוע ומהמנהלים המובילים במדינת ישראל, שהוביל את "אסם" לצמיחה וקידם את תעשיית המזון הישראלית (טבעול). * ליאון קופלר הביא קונספט חדש ושונה של רשתות פארם למדינת ישראל - "סופר פארם". ויש את עמוס שפירא.
    סגור
  • ויש את אייל מליס שמחפש סידור עבודה אחרי תנובה (ל"ת)
    הלך הזרזיר אצל העורב 06/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור