שיווק ופרסום

חדשות ממזרח אירופה: ניר רפואה ומקאן רומניה בקמפיין 'לייב טוויט' לקוקה קולה

רפואה, לשעבר במקאן דיגיטל עם אחד התוצרים הראשונים בקדנציה שלו ברומניה. ציוצי טוויטר ופוסטים בפייסבוק מלווים בשידור חי פרסומת בטלוויזיה
אחרי שהתאקלם בבוקרשט - ניר רפואה, לשעבר סמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל מתחיל לספק תוצרים ראשוניים. קמפיין חדש של מקאן רומניה אותו הוא מוביל עבור קוקה קולה משלב בין חווית השיתוף בפלטפורמות דיגיטליות כמו טוויטר ופייסבוק, לחשיפה ב\'מאס מדיה\' באמצעות הטלוויזיה.
הקמפיין הוא למעשה live tweet tvc, במסגרתו הקהל/צרכנים/צופים כותבים בפייסבוק וטוויטר על הארוחות המשפחתיות שלהם והציוצים או הפוסטים שלהם עולים ומופיעים בזמן אמת, על גבי הפרסומת של קוקה קולה בטלוויזיה. זאת באמצעות שת״פ טכנולוגי עם ערוץ הטלוויזיה המוביל ברומניה.
קוקה קולה, כמו בישראל, כן ברומניה ובכל העולם, היא אחד המפרסמים המובילים והבולטים בטלוויזיה. התדירות משחקת כאן תפקיד חשוב, שכן בכל פעם שהפרסומת של קוקה קולה משודרת בטלוויזיה, מופיעים עליה תכנים חדשים ש״צויצו״ בשעה האחרונה, עם תמונת הגולש והתוכן שכתב.
מקורו של סרטון הפרסומת המשודר בטלוויזיה הרומנית במערב אירופה. בדומה לקמפיינים גלובליים אחרים שמועתקים למדינות אחרות, כך גם במקרה הזה. שידור הציוצים בזמן אמת היא תוספת שעליה הוחלט במקאן רומניה. לדברי רפואה: \"זו דרך יצירתית להפוך בריף אדפטציה (שידור של סרט שצולם במדינה אחרת) לקמפיין מקומי שמייצר שיחה ותוכן לוקלי\".
מהלך דומה לזה של מקאן רומניה הושק באפריל 2012, לטובת קידום סרטו החדש של רידלי סקוט Prometheus. הצופים נחשפו לטריילר של הפרסומת ובו נקראו להעלות ציוצים תחת ההאשטג areyouseeingthis#. בפרסומת שהופיעה בברייק הבא שולבו ציוצים אלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עף לי הראש. מטורף. (ל"ת)
    מעניין לי ת'קופי 03/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור