שיווק ופרסום

היינקן מציגה: האפליקצייה המבריקה שתשגע את אוהדי הכדורגל מסביב לעולם

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים מסביב לעולם. עוד במדור: קוריאינים רוקדים עבור בקבוק קולה ולקסוס מפיחה חיים בפרינט
בוקר טוב, ארזתם לבד? מישהו נתן לכם משהו להעביר? אני מקווה שאתם מוכנים לטיסה מסביב לעולם עם עוד סקירה של כמה מהפעילויות הדיגיטליות שקרו בעולם.
והפעם אנו נבקר בקוריאה ונראה מה קוקה קולה עשתה שוב עם מכונת משקאות, נטוס לפריז ונראה מה קורה שם מתחת לבגדים (הייי סקס מוכר), נעצור בארה\"ב כי חייבים לראות מה עשתה לקסוס, נשוט לנו עד אנגליה ונראה איך סרט ויראלי משתלב עם פעילות פייסבוק ואח\"כ נסיים עם ליגת האלופות והיינקן ואפליקציה שמשגעת את אירופה. אז, תחגרו חגורות כי ראובני פרידן Top Digital - מתחילים!
לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן
תרקוד היא אמרה לי תרקוד
קוקה קולה והשטויות שלה. במסגרת הקמפיין שלה \"אלו דברים מטומטמים אנשים יעשו בשביל משקה חינם\" (כמובן שזה לא השם... אבל בטח משהו קליט יותר), הציבה קוקה קולה בקוריאה מכונת משקאות שהדרך להוציא ממנה פחית היא פשוט לרקוד מולה.
אז עוד פעם קוקה קולה משלמת עולם דיגיטלי עם העולם האמיתי ומעניקה אחלה חוויה לצרכנים. דרך אגב, זה חלק מפרויקט \"האושר\" שקוקה קולה מריצים כבר הרבה מאוד זמן (למי שחשב ששם הקמפיין שציינתי בהתחלה נכון)
להרחיק מהאישה ומהילדים
Wonderbra השיקו את קו ההלבשה התחתונה שלהם עם טכנולוגיית אוגמנטד ריאליטי. במודעות ובשלטי החוצות הציבו בחורה לבושה ובאמצעות אפליקציה יכולת לראות מה לובשת הבחורה מתחת לבגדים. אחלה רעיון. אחלה ביצוע (היה מדליק יותר אם זה היה ווידיאו)
זה חי! זה חי!
ואם כבר דיברנו על מודעות אינטראקטיביות (עם עזרה), אז הינה באה לקסוס (ולמי שהקשיב בשיעור האחרון הבאתי לכם מודעה אינטראקטיבית שהיא עשתה בטור הקודם) והפכה מודעת פרינט יבשה למודעה אינטראקטיבית נפלאה. פשוט תשימו את ה-iPad מתחת למודעה ו-WOW
זה לא נחשב אם...
יש לא מעט דרכים לעשות פעילות \"ספרו לנו...\" במדיה החברתית (פעילות שבה המותג מבקש מהגולשים לספר על X או לתת דוגמאות ל- Y בכדי לזכות בפרסים). אבל הנה מגיעה לה חברת KFC ויוצרת סרט ויראלי לפעילות ספרו לנו פשוטה שמקפיצה את הפעילות כמה רמות למעלה.
KFC השקיה תפריט עם מנות מופחתות קלוריות. בפעילות הפייסבוק שלהם המבשרת את השקת המאכלים החדשים הם ביקשו מהגולשים להשלים את המשפט שכל אדם שבדיאטה אומר לעצמו: \"זה לא נחשב אם...\" הסרט השיג למעלה ממיליון צפיות והדף שלהם בפייסבוק מופצץ במשפטים. יופי יופי יופי
אני מהמר שהרעיון הבא הוא אפליקציה
הייניקן (נותנת החסות הרשמית למשחקי ליגת האלופות) השיקה אפליקציה סלולרית אשר הינה בעצם רשת חברתית לצופי ואוהדי ליגת האלופות. בזמן משחקים הם יכולים לשחק מול חברים על מה שקורה במגרש (מתי קרן, מתי שער, מתי כרטיס אדום, מתי בחור ערום יפרוץ למגרש.. הבנתם את הרעיון...). יופי של אפליקציה.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן IPG
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דורון, תעשה לי ילד
    קרסיק 10/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רציני
    סגור
  • 2.
    הלקסוס זו פיקציה בעיני
    copy 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי מתקין את האפליקציה בשביל לראות גלגלים זזים.
    סגור
  • 1.
    הייניקן
    ארז 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפליקציה ממש לא חדשה, וזה ממש לא רעיון מקורי... אפילו היה משהו בישראל בזמן היורו ואפילו מדובר ברעיון של פרסומאים... קראו לאתר "מה אתה ילד". פלנר, תחקור!
    סגור