שיווק ופרסום

באומן מסדר לכם חברה פרה בפייסבוק: פיזרו מכונות שחילקו שוקולדים אחרי 'צק אין'

משרד הפרסום הציג בחול המועד את הגרסה שלו למכונת הלייקים המיתולוגית של קוקה קולה. לאחר קבלת השוקולד, הופיע בפרופיל האישי של המשתמש פוסט צ'ק-אין שציין את הטעם הנבחר
שוקלד פרה. התור לצ'ק אין (צילום יח"צ)
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הציג בחול המועד פסח את הגרסה שלו למכונת הלייקים המיתולוגית של פובליסיס אידיאולוג\'יק. בפעילות שחיברה בין קהל הצרכנים ברחובות ישראל לפייסבוק הציב המשרד \'ונדינג משינס\' של שוקולד פרה, בהן יכלו העוברים ושבים שציינו את מקומם בצ\'ק אין דרך הפייסבוק, לקבל שוקולד לבחירתם במתנה.
בפעילות החביבה שכנראה לא תרשם בדפי ההיסטוריה כפיצוח הדיגיטלי של 2012 הוצבו ונדינג משינס של שוקולד פרה במיקומים אסטרטגיים בהם חלפו מאות אלפי מטיילים בחג, והציעו שוקולד במתנה לכל מי שיעשה צ\'ק אין במכונה. למרות שלא מדובר בפריצת דרך - המסר המוביל של המותג \'תמיד איתך, שוקולד פרה\' עמד בלב המהלך ותורגם לדיאלוג חדשני עם הקהל.
איך זה עבד? באמצעות מסך המגע, אלפי מטיילים במהלך החג יכלו להתחבר לחשבון הפייסבוק שלהם, לבחור את טעם שוקולד הפרה המועדף עליהם, לבצע צ\'ק-אין ולקבל את השוקולד במתנה. לאחר קבלת השוקולד, הופיע בפרופיל האישי של המשתמש פוסט צ\'ק-אין שציין את הטעם הנבחר ואת המקום בו נעשה השימוש במכונה. המכונות הדיגיטליות הוצבו במגוון אתרים: צומת הגושרים, צומת גולני, ספארי רמת-גן, מתחם התחנה בת\"א, ים המלח, חוף צמח וטיילת אילת.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    משה- איך אתה משווה בין ה...
    באומן בר ריבנאי 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין הפעילויות? כי יש לשתיהן חיבור לאינטרנט? כי יש מכונה? כבר עשו 700 ורייאציות של מכונות בכל העולם.והרבה לפני שמישהו בארץ עשה זאת. ו8000 וריאציות של צ'ק אינים... יש פה רעיון של פרה "תמיד איתך" גם בשטח בפסח.
    סגור
  • יופי אדי
    יופי אדי 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי אדי
    סגור
  • 4.
    זה בסדר כולם מעתיקים מאידיאולוג'יק וינון
    קופיקט 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאידיאולוג'יק עשו ב 2010 באומן עושים ב 2012 ... אין ספק שיש כאן גאונות... שמעתי שהם גם מציעים לשטראוס לעשות פרות צבעוניות כמו שאידיאולוג'יק עשו אקטימל ( שיט... גיליתי )
    סגור
  • 3.
    מעולה, בואו ניתן למותג את המשתמש והסממא שלנו.
    עודד 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר שאנשים לא חשבו עליו כי סונוורו על ידי חפיסת שוקולד פרה, זה שכדי לקבל אותה הם היו צריכים להזין את השם משתמש שלהם והססמא כדי לעשות צ'ק אין.....
    סגור
  • 2.
    זה כבר בתוך המשפחה. מותר לקחת רעיונות (ל"ת)
    יוסי 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ירדת מהפסים. אתה יחצ"ן של יינון תגיד?
    יובל 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הגרסה שלו למכונת הלייקים המיתולוגית של קוקה קולה..." "בפעילות החביבה שכנראה לא תרשם בדפי ההיסטוריה כפיצוח הדיגיטלי של 2012 "
    סגור
  • תנוח 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה (של משה, כן?!) בסלע. באומניסט, תנוח.
    סגור
  • תנוחודורון נוחי
    דורון 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איךנוחים על בדיוק זה דומה למכונת הלייקים? כי זה מחובר לפייסבוק? מה הקשר בין צ׳ק אין תמורת שוקולד למה שעשו לקוקה קולה? בקיצור אידואולוג׳יק תפסיקו לעוף על עצמכם ולכו לטפל בשני הלקוחות שנשארו לכם
    סגור