שיווק ופרסום
ענבל אור מעבירה את תקציב הפרסום של חברת 'אור סיטי נדל"ן' ליהושע TBWA
עיקר התקציב טופל במהלך 2010 על ידי מקאן אריקסון ועתיד לעמוד על כ-10 מיליון שקלים. ענבל אור: "החלטתי לחבור למשרד פרסום שייתן מענה כולל"
תקציב הפרסום של \'אור סיטי נדלן\' יעשה את דרכו ממשרד הפרסום מקאן אריקסון למשרד הפרסום יהושע/TBWA.
אורסיטי נדל\"ן בבעלות ענבל אור הוקמה לפני 6 שנים ועוסקת בייזום פרויקטים בנדלן תוך התמחות בתחום קבוצות הרכישה. החברה ממקדת את פעילותה באזורי הביקוש ובצמוד אליהם, ומנהלת פרויקטים בתל אביב, רמת גן ובגבעתיים.
במהלך 2010 קיבלה חברת הנדל\"ן שירותי פרסום הן ממקאן אריקסון והן מיהושע TBWA. היקף הפרסום במקאן עמד על כ-5 מיליון שקלים וביהושע TBWA על כ-600 אלף שקלים בלבד, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. כעת עם השקת הקבוצה בבורסה ופנייה לפעילות עסקית בחו\"ל בחרה החברה לעבור ליהושע TBWA שירכז את פעילותה הפרסומית באופן בלעדי.
ענבל אור: \"אור סיטי נדלן צמחה מאד בשנים האחרונות ולאור מגמת התרחבות הפעילות - כניסה לתחום יזמות, כניסה לפעילות בחו\"ל והפיכתה של החברה לחברה ציבורית, החלטתי לחבור למשרד פרסום שייתן מענה כולל לצרכינו החדשים. יהושע TBWA הוכיח שהוא כזה ויכול לתרום לנו רבות הן בפעילות המקומית שלנו והם בפריצה שלנו בחו\"ל\".
יצויין כי, למשרד הפרסום יהושע TBWA נסיון רב בניהול תקציבי נדלן כגון: איירפורט סיטי, העיר מודיעין, בית וקאנטרי, קרדן, צמרות ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.לפי מה שקראתי עליה היום בידיעותענבל חושך 07/2011/12הגב לתגובה זו0 0לא בטוח שקמפיין זה מה שיעזור להסגור
-
4.לענבל בהצלחהסיגל גפני דלל 07/2011/11הגב לתגובה זו0 0היית נהדרת אתמול בכנס השקת מנהלת נשים בקעת אונו , הוכחת אתמול שאת יודעת היטב לאן את הולכת, בהצלחה מכולנו.סגור
-
3.איזה קופהNIR 07/2011/11הגב לתגובה זו0 0לא הייתי קונה ממנה בזוקהסגור
-
2.לא צריכה להחליף משרד פרסום, אלא יועץ תקשורת (ל"ת)מישהו 07/2011/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נו, נו....מצאה משרד פרסום (ל"ת)אנונימי 07/2011/11הגב לתגובה זו0 0סגור