שיווק ופרסום
כמה עולה למותג החדש של ריגלי לשמוע את מודי בר און אומר 'פייב באלופות'?
מותג המסטיקים 'פייב' יצא בפעילות תוכן שיווקי ולקח חסות על פינת ההופעות החיות במשדר ליגת האלופות בערוץ 5. האם מודי שווה את ההשקעה?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מגיבים 2 ו3 אתם עובדים בערוץ זה ברוראני 03/2011/16הגב לתגובה זו0 0מה זה הקשקוש הזה שת"פ חזק? עובר חלק? אני משלם כסף כדי לראות אותם והם חיים על דמי המנוי שלי על מנת שלא יכנסו אלמנטים פרסומיים!!! אם הם מפרסמים שיורידו את דמי המנוי, אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה. הם הצליחו לפתוח עוד שני ערוצים בתשלום גובים כסף על ערוץ הHD עד כמה אפשר לעשוק את הצרכן ומועצת הצרכנות והכבלים והלווין תשתוק? ניצן חן ניסה לעשות ולהזיז דברים ואז קצת לחצים קצת איומים והוא נעלם כלא היה . עוד שפן שמפחד מהגדולים. ערוץ הספורט הוא רק ליגת האלופות כל השאר קשקשת ברשת של יונתן כהן המאסו עמיחי שפיגלר הצנון המתנשא ושלא לדבר על חברות הזבל של החדשות שכבר שנים לא הביאו סקופ אחד ראוי... הכל פולואפים של העיתונים. בקיצור ערוץ עושק שלא נותן כלום. אפילו צ'רלטון שלא משקיעים בצופה בכלל, לפחות נותנים המון המון שידורים מעניינים הרי זו המהות לראות את המשחק ולא את זיוני השכל של כל המעפנים שם בערוץ הספורטסגור
-
3.הערוץ ערוץ PAY (ל"ת)BEN 03/2011/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אחלה תוכן - חיבור מושלם בין המותג לתוכניתיוסיפון 03/2011/15הגב לתגובה זו0 0אחלה פעילות. כצופה ערוץ הספורט בכלל וליגת האלופות בפרט זה עובר בצורה חלקה וזורם לחלוטין. מבחינתי חיבור מושלם בין ערכי המותג והתוכן המשודר. קהל יעד ממוקד ומפולח. שאפוסגור
-
1.שת"פ חזק!!! (ל"ת)יואב 03/2011/15הגב לתגובה זו0 0סגור