שיווק ופרסום

קמפיין רחב היקף ב-3 מיליון שקל: זו החברה שמשנה מיתוג

סבוקאלם משיקה מיתוג חדש כולל אריזות חדשות, סלוגן חדש ושדרוג אסטרטגי, במטרה לחזק את הקשר עם לקוחות המותג, עם קמפיין רחב בהובלת משרד הפרסום "Havas Blink"
מערכת ice | 
קוסמטיקה-אילוסטרציה AI (צילום null)
מותר הדרמו קוסמטיקה סבוקאלם (SeboCalm) יוצאת במהלך מיתוג מחדש רחב היקף, הכולל עיצוב חדש לאריזות המוצרים וגם עם סלוגן חדש - "Calm As You Are". המהלך, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, מטרתו להעמיק את הקשר עם לקוחות המותג ולחזק את ערכי הרוגע והאיזון של המותג.
הסלוגן החדש והעיצוב המודרני נוצרו כדי לשדר תחושת חיבור עצמי והרמוניה עם הגוף. המיתוג החדש יתבטא גם בקמפיין רחב בטלוויזיה ובדיגיטל בהובלת משרד הפרסום "Havas Blink". המהלך יתמקד בנשים אמיתיות, המרגישות בנוח עם איך שהן נראות, וידגיש את הערכים של יופי טבעי ולא מעובד.
סתווית גליקמן, סמנכ"לית שיווק סבוקאלם, אמרה כי המהלך החדש נבנה לאחר תקופה ארוכה של עבודה אסטרטגית והכוונה להדגיש את בידול המותג, תוך חיזוק הערכים והקשר האישי עם קהל היעד. "המותג עובד על דיוק המסר שיתקבל בצורה החזקה והברורה ביותר בקרב הצרכנים" הוסיפה.

כעת, עם נראות חדשה בנקודות המכירה, סבוקאלם מתכוונת לשדר רוגע ואיזון דרך מוצרי הדרמו קוסמטיקה, שימשיכו להציע פתרונו איכותיים לעור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה