דיגיטל וטק

סנדיסק במיתוג חדשני: ההשקה שתסמן את חזרתה לפסגה?

חברת סנדיסק הותיקה, שנוסדה על ידי הישראלי אלי הררי ב-1998 ונמצאת בבעלות Western Digital, חושפת את המיתוג החדש שלה עם לוגו מינימליסטי ותפיסת מותג חדשנית שמסמנת כיוון יצירתי לעתיד. זה המהלך שיעזור לה לחזור להמשיך להופיע בקדמת הבמה?
רפאל בן זקרי | 
סנדיסק (צילום Shutterstock)
חברת סנדיסק הכריזה על מיתוג תאגידי חדש, המשקף את כיוונה היצירתי לשנים הבאות. במסגרת המהלך, הציגה החברה לוגו חדש ותפיסת מותג המדגישה את מחויבותה לחדשנות, ניידות ותמיכה במשתמשים ועסקים ברחבי העולם. ההשקה הרשמית צפויה להתקיים בתחילת 2025, והיא מבטאת את כוונת החברה לשוב לעמדת הובלה בתחום טכנולוגיות הפלאש והזיכרון.
לפי החברה, שייסד הישראלי אלי הררי ושנמצאת כיום בבעלות מלאה של Western Digital, הכיוון החדש של סנדיסק מבוסס על רעיון של "הלך רוח של תנועה", פילוסופיה שמקדמת יצירת אפשרויות חדשות ונתיבים בלתי מוגבלים עבור משתמשים, תוך איחוד בין הרגע הנוכחי לבין שאיפות עתידיות. לדבריה, גישה זו מעודדת שיתופי פעולה וצמיחה ארוכת טווח, כשהמותג החדש מסמל מעבר מתמשך לעבר חדשנות ודחיפת גבולות האפשר.
הלוגו החדש של החברה עוצב בקווים נקיים ומינימליסטיים, והוא משלב את צורת האות S המבוססת על פיקסלים עם D פתוחה, כסמל לשיתוף פעולה ושילוב. העיצוב נועד לשקף את המהירות, היעילות והניידות שמציעות טכנולוגיות החברה. הלוגו מותאם להצגה גם במאונך וגם במאוזן, ומציג חזון שמבוסס על התקדמות מתמדת ללא מגבלות. לדברי ג'ואל דיוויס, סגן נשיא קריאייטיב בסנדיסק, "הרעיון שההתקדמות היא דרך חיים ולא נקודת סיום מלווה אותנו לאורך כל תהליך המיתוג. אנו שואפים להעצים משתמשים ועסקים למצות את הפוטנציאל של הנתונים שלהם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה