עסקי ספורט
אדידס בשיתוף פעולה מפתיע: החידוש שיסחוף את עולם הכושר
אדידס משיקה שותפות חדשנית יחד עם לס מילס הכוללת קולקציית ביגוד ייעודית ותכנית אימון מיוחדת לדור ה-Z. השותפות משלבת טכנולוגיה, פילאטיס, יוגה, ריקודים עכשיווים ואימוני כוח, לצד הטבות דיגיטליות וחוויות אימון מותאמות אישית
אדידס ולס מילס, שניהם מהשמות המובילים בתחום הכושר, הכריזו על שותפות אסטרטגית חדשה שמטרתה לחולל שינוי בחוויית האימון העולמית. השותפות כוללת השקה של קולקציית ביגוד ייעודית ותוכנית אימון חדשניות, תוך שילוב בין מומחיות האימונים של לס מילס לטכנולוגיות המתקדמות של אדידס.
במסגרת השותפות, הושקה תוכנית האימונית "Les Mills Shapes" המיועדת במיוחד לדור ה-Z (בני 16-26). התוכנית פותחה על בסיס מחקר מעמי' על העדפות האימון של הקהל הצעיר, והיא משלבת אלמנטים מגוונים כמו פילאטיס, יוגה, אימוני כוח, בארה וטכניקות ריקוד עכשוויות כגון היפ-הופ וריקודי טיקטוק. התוכנית זמינה באפליקציית Les Mills+ וכן במכוני כושר ברחבי העולם.
בנוסף, אדידס השיקה את קולקציית Dropset 2 ו-Strength, המיועדות במיוחד לאימוני כוח, לצד תוכניות נאמנות המציעות הטבות משותפות, כולל הנחות למנויי Les Mills+ לחברי adiClub.
לדברי יורם אילת, מנכ"ל לס מילס בישראל, "השותפות הזו מאפשרת לנו להביא את החזון שלנו לקהלים חדשים, עם תוכניות אימון שמשלבות חדשנות וטכנולוגיה. השילוב בין אימונים חיים ודיגיטליים יוצר חוויית אימון שמותאמות לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן".
עוד ב-
עם שילוב בין עולמות הדיגיטל והאופנה, השותפות הזו מסמנת עידן חדש של אימון חווייתי ומעורר השראה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה