שיווק ופרסום

מאור ויעקב בוזגלו מככבים על המסך: זה הקמפיין החדש של yellow

מהפכת מנוי הקפה של רשת yellow מעלה הילוך עם קמפיין ארצי מבית היוצר של מקאן, כאשר מי שיככבו לצד "העז" האייקונית הם יעקב ומאור בוזגלו. שחר בן -נעים, מנהל התקשורת השיווקית של קבוצת פז: "מי אם לא מאור ויעקב בוזגלו, מתאימים לגלות  שהמנוי של הקפה שווה יותר מכל מנוי של אוהדי הכדורגל" | פרסום ראשון
מערכת ice | 
מאור ויעקב בוזגלו בקמפיין (צילום עופר חג'ויוב)
מהפכת הקפה בתחנות הנוחות של יילו יוצאת לדרך. רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז תעלה הערב (ראשון) בקמפיין חדש המשיק את מנוי הקפה, לראשונה בישראל!  מי שיככבו לצד מירב העז, הם יעקב ומאור בוזגלו, שממשיכים את המסע המוצלח של הבוזגלו'ס למסכי הטלוויזיה. 
על מה מדובר? מנויי הקפה של yellow: משלמים אחת לחודש דמי מנוי של 30 ש"ח ונהנים מעד 31 כוסות קפה בחודש כל יום, ב-240 חנויות yellow 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. תהליך ההצטרפות למנוי פשוט וקל דרך האפליקציה וניתן להפסקה בלחיצת כפתור בכל עת.
הקמפיין נוצר בשיתוף משרד הפרסום מקאן Mccann המתאר את מהפכת הקפה בישראל, המתבסס על המסר  חדש באפליקציית yellow:  עושים מנוי ומפסיקים לשלם על הקפה.

מתוך הקמפיין צילום: עופר חג'ויוב
להשקת המנוי החדשני, גוייסו לצד מירב העז האייקונית של yellow ושניים שמבינים דבר או שניים במנויים, רק מעולם הכדורגל, מאור ויעקב בוזגלו. הקמפיין, שבנוי מסדרה של סרטונים קצרים וארוכים מותאמים למדיה הטלוויזיונית והדיגיטלית באווירה הומוריסטית לצד הדגשת הערך הצרכני, צפוי להימשך כשבועיים ויעלה בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל, בערוצי הספורט ובמתחמי פז בפריסה ארצית.
שחר בן -נעים, מנהל התקשורת השיווקית של קבוצת פז: "מי אם לא מאור ויעקב בוזגלו, מתאימים לגלות  שהמנוי של הקפה שווה יותר מכל מנוי של אוהדי הכדורגל, שאין צורך בסוכן כדי ליהנות מקפה LAVAZZA מפנק בכל יום, כל מה שצריך זה להיכנס לאפליקציית yellow ולהצטרף למנוי".
רשת yellow מוכרת מיליוני כוסות קפה בשנה והיא אחת מרשתות הקפה הפופולריות בישראל. הקפה הוא של חברת Lavazza הידועה בזכות הקפה האיטלקי המסורתי והאיכותי שהיא מייצרת לבתי קפה מובילים בעולם. המנוי כולל מגוון סוגי קפה: קפה הפוך, קפה קר, מקיאטו, אספרסו, אמריקנו ועוד, וכל תחליפי החלב.
המועדון משנה לחלוטין את שוק הקפה בישראל. הפריסה הרחבה של yellow בישראל, לצד שעות הפעילות הרחבות תאפשר לכל בעל מנוי ליהנות מקפה איכותי במחיר הנמוך בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה