שיווק ופרסום

שלוש דקות בפריים טיים: זו הפרסומת המצמררת שתשודר הערב

ביוזמת משרד הפרסום ראובני פרידן: בערב שישי, בברייק הפרסומות של המהדורה המרכזית, ישודר סרטון פרסומת באורך שלוש דקות עם תמונות ושמות 101 החטופים
מערכת ice | 
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)
הערב (שישי), במהדורות החדשות של קשת 12 ורשת 13, ישודר סרטון פרסומת באורך שלוש דקות עם תמונות ושמות 101 החטופים. המהלך נעשה ביוזמה של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הדיגיטל ארלו, שרתמו את לקוחותיהם לתרום כסף לטובת שידור הסרטון, במטרה להעלות מחדש את המודעות למאבק לשחרור החטופים.
בין הלקוחות שתרמו: ישראכרט, AIG, מחלבות גד, אסם, מרינה, פנדורה, ויסוצקי, תדיראן, סנו, יד2, אלטמן, הנטר, דרושים IL, Movement Group, אלן קר, סמלת ושסטוביץ.
 
הסרטון, שנפתח במשפט המצמרר: "3 הדקות הבאות ירגישו לכם כמו נצח – אז דמיינו איך מרגישות 584,640 דקות בשבי", נערך בשיתוף עם 'מטה משפחות החטופים' וקוריין בהתנדבות ע"י קובי מידן. קשת ורשת נרתמו גם הן והקצו "ברייק זהב" במחיר מיוחד, במהדורת החדשות המרכזית של שישי בערב.
ניב חורש, מבעלי קבוצת ראובני פרידן: "בכל מוצ"ש אני מגיע לכיכר החטופים, להביע הזדהות עם כאב המשפחות. אחד מהרגעים הקשים בכל עצרת הוא הקרנת תמונות החטופים והקראת שמותיהם במשך דקות ארוכות. רק כשחווים את זה, מבינים את כמות האנשים שסובלים בגיהנום של עזה. את התחושה הזו רצינו להעביר לכל עם ישראל – כדי להזכיר שזו מחויבות של כולנו להחזיר אותם".

אסף גריס, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, הוסיף: "אנחנו גאים מאוד בלקוחות שלנו, שנרתמו מיד ותרמו ביד רחבה – אין כמוכם! מי ייתן והזעקה הזו תצליח להשפיע ולקדם את שחרורם של אחינו ואחיותינו שנמקים בשבי החמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה