שיווק ופרסום

תשבור את סטארקיסט? ענקית המזון משיקה מוצרים חדשים בישראל

ריו מרה, מותג הטונה המוביל במכירות שימורי טונה באיטליה, עולה השבוע  בקמפיין חדש בישראל המתמקד בסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך. הקמפיין יעלה בהשקעת 1.2 מיליון שקל
מערכת ice |  1
ריו מרה (צילום יחצ)
ריו מרה, מותג הטונה המוביל במכירות שימורי טונה באיטליה, עולה השבוע  בקמפיין חדש בישראל המתמקד בסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה האיכותית של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית, כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך. 
הקמפיין יעלה בישראל בהשקעה הנאמדת בכ-1.2 מיליון שקל, תחת הסלוגן שיוביל את הקמפיין בישראל: 'ריו מרה - להתענג בכל רגע!'. מסע הפרסום כולל בין הייתר: תשדירים בטלוויזיה: בערוץ 12 ובערוץ 13, קמפיין דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, ופרסום בנקודות המכירה. כמו כן, מתוכננת פעילות משפענים וקד"מ.    
 
הקמפיין החדש של ריו מרה ידגיש את הערכים והזדמנויות הצריכה הרבות של סדרת הטונה אינסלטיסימה: ארוחות טעימות, מבוססות טונה מובחרת, שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול בארץ או בחו"ל, במשרד ואפילו בבית כארוחה.
כמו כן, הקמפיין החדש של ריו מרה יחשוף את מגוון הארוחות של הסדרה, לדוגמא: ארוחה עם טונה בסגנון מקסיקני, ארוחה עם טונה וירקות גינה, ארוחה עם טונה ואורז וירקות, ארוחה עם טונה, קוסקוס וירקות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיורידו מחירים. המחיר של ריו כמו של יהלומים (ל"ת)
    שמול 10/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור