שיווק ופרסום

מותג הטונה האיטלקי במהלך אסטרטגי מעניין: הקמפיין החדש נחשף

ריו מרה, מותג הטונה האיטלקי, חושף את הקמפיין החדש שלו  לסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית. הקמפיין החדש יקודם הן בערוצי הטלוויזיה השונים והן ברשתות החברתיות 
מערכת ice | 
טונה ריו מרה (צילום יח"צ)
ריו מרה, מותג הטונה האיטלקי, מציג את הקמפיין החדש  שלו  לסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות, המבוססות על הטונה של ריו מרה ומיועדות לאכילה בתוך ומחוץ לבית, תחת הסלוגן: 'ריו מרה – להתענג בכל רגע!'.
הקמפיין החדש אשר שוויו מסתכם בכמיליון שקל, מתפרסם הן בערוצי הטלוויזיה השונים והן ברשתות החברתיות בהשתתפות משפיענים מובילים. לצד זאת, מותג הטונה האיטלקי יקיים קידום מכירות מיוחד בפסטיבל מתגייסים, אשר במהלכו יחולקו מוצרים לטעימות וגם פרסים ממותגים. 
הקמפיין ידגיש את הערכים של סדרת הטונה אינסלטיסימה: ארוחות טעימות, מבוססות טונה איכותית,  שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול בארץ או בחו"ל, במשרד ואפילו בבית כארוחה. לצד זאת, הקמפיין החדש יציג מגוון רחב של ארוחות הסדרה, לדוגמה; ארוחת טונה בסגנון מקסיקני. 

(צילום: יח"צ)
גלית בר, מנהלת חטיבת המזון והבריאות בשסטוביץ, התייחסה לקמפיין החדש של מותג הטונה האיטלקי ואמרה: "המטרה בקמפיין לעורר מודעות ולעודד התנסות במוצרי סדרת אינסלטיסימה, ארוחה טעימה מבוססת טונה איכותית של ריו מרה ,  שניתן לאכול בכל מקום ובכל זמן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה