שיווק ופרסום

קמפיין משותף: מותג הטונה שחיבר את הולמס פלייס וגו אקטיב

הקמפיין ידגיש את היתרון שבצריכת הטונה המכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם ואת טעמה המשדרג כל ארוחה, ע"י שילובו בפסטות, בסלטים, בכריכים, כארוחת ערב מזינה וקלה להכנה ואף כנשנוש בין הארוחות או ביום העבודה
מערכת ice | 
ריו מרה בהולמס פלייס (צילום יחצ)
ריו מרה, מותג הטונה מספר 1 במכירות באיטליה ומוביל במכירות הטונה בשמן זית בישראל (עפ"י נתוני סטורנקסט), יוצא בקמפיין משותף עם רשת מועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב תחת המסר: "ריו מרה בשמן זית - תטעמו את ההבדל!".
כחלק מהקמפיין ייערך בחודש הקרוב שת"פ עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס וגו אקטיב, ובהם יחולקו במועדונים נבחרים ברחבי הארץ אלפי דוגמאות של המוצר למתאמנים ולספורטאים. בנוסף, יוצגו על גבי מסכים בחדרי הכושר, סרטוני תדמית לאורך כל שעות היום ולמשך כחודש ימים.
הקמפיין ייתמך גם בערוצי הדיגיטל, בין השאר ע"י משפיעני רשת מתחומי הקולינריה ומעולמות הספורט ומובילי אורח חיים בריא, הפעילים בפלטפורמות האינסטגרם והטיקטוק שיחשפו את מוצרי ריו מרה לגולשים שלהם באמצעות מתכון מקורי.
מותג הטונה האיטלקי ריו מרה, היה הראשון לפני כ-20 שנה שחשף את הצרכן הישראלי לטונה באיכות פרימיום ולטעם הייחודי של טונה בשמן זית. במסגרת הקמפיין שעולה במהלך החודש, יודגשו היתרונות והתועלות של ריו מרה המתמחה ביצור טונה בשמן זית, בטעם איטלקי אמיתי, בלתי מתפשר ובאיכות ייצור בסטנדרט אירופאי מוצרי הטונה של ריו מרה עשויים מהנתחים האיכותיים ביותר של הדג, אשר נבחרו בקפידה ומדגישים את הטעם העסיסי של הטונה. 
הקמפיין ידגיש את היתרון שבצריכת הטונה המכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם ואת טעמה המשדרג כל ארוחה, ע"י שילובו בפסטות, בסלטים, בכריכים, כארוחת ערב מזינה וקלה להכנה ואף כנשנוש בין הארוחות או ביום העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה