שיווק ופרסום

סמנכ"לית השיווק של תנובה במסר למתחרים: "צריכים להרחיב את תפקידם"

כנס השיווק של איגוד השיווק הישראלי נערך  בהנחיית ארז טל, בהשתתפות בכירי ענף השיווק בישראל. בין הנוכחים בלטה מיכל בצר, מנהלת השיווק של קבוצת תנובה, שקראה למנהלי השיווק "לעלות קומה" ולקחת נושאים שעל סדר היום הארגוני ולהפוך אותם לחלק מתוכנית העבודה שלהם
מערכת ice | 
מיכל בצר (צילום רמי זרנגר)
היום (שני) נערך כנס השיווק של איגוד השיווק הישראלי בהנחיית ארז טל, בהשתתפות בכירי ענף השיווק בישראל. בין הנוכחים בלטה מיכל בצר, מנהלת השיווק של קבוצת תנובה, שקראה למנהלי השיווק "לעלות קומה" ולקחת נושאים שעל סדר היום הארגוני ולהפוך אותם לחלק מתוכנית העבודה שלהם.
הכנס, שנערך הבוקר באוניברסיטת תל אביב, נפתח בדבריהם של סיגלית הורן גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ועופר בלוך, מנכ"ל קבוצת ממן ויו"ר איגוד השיווק הישראלי. בין הדוברים בכנס הבוקר היו גם העיתונאי דני קושמרו, אייל וולדמן, מייסד מלאנוקס, אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-YES, ואורי רוזן, מנכ"ל קשת דיגיטל.
בצר הדגישה, כי תפקיד מנהלי השיווק יכול וצריך להיות רחב יותר מאשר ליבת השיווק הקלאסית אשר עוסקת בצמיחה וחיזוק המותגים. "לאנשי השיווק יש הזדמנות להפעיל את סט הכלים והיכולות הייחודי שלהם על מנת לתרום לארגון מעבר לעשייה השוטפת השיווקית. בעת הזו הם יכולים ואף צריכים להרחיב את תפקידם על מנת לתת מענה לצרכים ולאג'נדות ארגוניות חדשות דוגמת המשכיות עסקית, קידום חקיקה ועוד. פעמים רבות אלו נושאים שבהם הקהל ובעלי העניין אינם הצרכנים אלא התקשורת או הרגולטור".
לדברי בצר: "5 שנים אחרי פרוץ הקורונה, מלחמת רוסיה אוקראינה ושנה למלחמת "חרבות ברזל", ברור שאנחנו חיים בתקופה של ברבורים שחורים ושהדבר הכי בטוח הוא אי הוודאות. ההשפעות של אירועי אקלים ואירועים ביטחוניים על התעשייה הן אדירות וקיים סיכון אמיתי לאספקת מזון שוטפת בטווח הארוך. לכן בחרנו בתנובה לקדם את אג'נדת ביטחון המזון, מתוך הבנה כי לא לעולם חוסן וכי מדינת ישראל צריכה לייצר תוכנית ביטחון מזון לטווח הארוך”.
כמנהלת אגף השיווק, בצר שותפה להפיכת האג'נדה של בטחון מזון בתנובה לאג'נדה מרכזית, מתוך הבנה שמדובר בצורך קיומי לאומי. במסגרת זו יצרה בצר  תוכנית עבודה סדורה מול הקהלים הרלוונטיים ולמעשה פעלה בכלים שיווקיים, על מנת לעלות את המודעות לסדר היום הציבורי, תוך שיוך הנושא לתנובה.
לדבריה: "תנובה היא חברה שנטועה עמוק בשורשים הישראליים ובקהילה, חברה עם אלפי עובדים מקרית שמונה ועד אילת, לכן יש לנו תפקיד, בהבטחת ביטחון המזון של ישראל. תנובה אחראית לייצור ואספקה של כ-75% ממוצרי החלב המפוקחים במדינת ישראל, ומהווה גורם משמעותי באספקת תזונה מזינה ובריאה לציבור".
עוד הוסיפה כי "היא גם פועלת במגוון דרכים על מנת לשמור על ביטחון המזון העתידי- בהשקעה בקווי יצור של מוצרי בסיס, בניהול מלאים של חומרי גלם ואריזה ובתיעדוף ייצור והפצה של מוצרי בסיס חיוניים בשעת הצורך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה