שיווק ופרסום

כוכבת המרוץ למיליון בראיון: "לאמא שלי גילו גוש, אסור להזניח את הגוף"

הרקדנית סנה סוקול וכוכבת המירוץ למיליון, ירין חסון, בצילומים לקולקצייה הורודה של המותג Strongful לרגל חודש המועדות לסרטן השד, לצד מחלימות מן המחלה. בראיון ל-ice סנה שיתפה כי סבתא שלה חלתה בסרטן וירין סיפרה כי חייה של אמה ניצלו בזכות בדיקה מוקדמת: "אנחנו כאן בשביל להגביר את המודעות"
אפרת קרסנר | 
סנה סוקול וירין חסין (צילום סטרונגפול)

כוכבות הריאליטי של הרגע סנה סוקול (רוקדים עם כוכבים) וירין חסון (המרוץ למיליון) לא עוצרות ומשתתפות בקמפיין לקראת חודש המודעות לסרטן השד.

מדי שנה חברת Strongful פועלים במטרה לעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. גם השנה משיקים בחברה קולקציה וורודה כאשר 100% מהרווחים החברה מהקולקציה ייתרמו לעמותת ״אחת מתשע״. הפעם נבחרו להוביל את הקמפיין סנה סוקול וירין חסון לצד נשים המחלימות מהמחלה.
הבחירה שלהן להשתתף בקמפיין להעלאת המודעות למחלה אינה מקרית, ובמקרה של סוקול היה מדובר בבחירה חשובה, כך היא מספרת בראיון: "אני אישית אוהבת לקחת קמפיין שהוא בעל משמעות. סבתא שלי נפטרה מסרטן, בשבילי זה מאוד עמוק וקריטי וזה מאוד משמעותי מבחינתי להביא לידי ביטוי את כל הדבר הזה. אני שמחה להיות חלק מהקמפיין הזה". 
ירין: "רציתי להצטרף לקמפיין כי לאמא שלי גילו גוש והיא בחרה להסיר אותו בגלל שהיא נבדקה מוקדם, בגלל שהייתה ערנית. אנחנו כאן בשביל להגביר את המודעות, בשביל שכמה אנשים יבואו להיבדק".
מה הדרך שלכן להעלות מודעות למחלה? אתן גם נבדקות כל שנה?


ירין: "אני נבדקת, אמנם לא נבדקתי למעלה משנה אבל נבדקת די קבוע. כל הבדיקות המקיפות של המירוץ מאוד עזרו לי בזה".

סנה: "רק עכשיו יצאתי מהתוכנית של 'רוקדים עם כוכבים' בלי יותר מדי נשימה, אבל מבטיחה לעצמי שהולכת להיבדק כמו כולן כי כל אחת ואחת צריכה לעשות את הדבר הזה".
בצילומי הקמפיין נחשפו השתיים לסיפורים אישיים של נשים שהחלימו מסרטן השד וריגשו אותן מאוד. ירין אמרה לאתר ice כי אלו נשים מעוררות השראה: "האמת שהיום נחשפנו לנשים עם סיפור מדהים, כל אחת בפני עצמה. וכיף שהן איתנו והן מספרות את זה ומדברות את זה כי זה חשוב".
סנה הוסיפה: "הן בנות איכותיות, כל אחת, כל אחת שונה לגמרי ויש לה סיפור משלה. אני הכרתי מישהי רקדנית אז בכלל היה משהו מרגש ומחבר. כיף להכיר ולשמוע, ואת התהליך הזה ומה צריך לעשות. אם יש סימנים בגוף שהם לא תקינים, לא להזניח אותם, לבדוק"
סנה, את מגיעה לצילומים אחרי הגמר של "רוקדים עם כוכבים", שם סיימת במקום הרביעי. איך את מסכמת את החוויה שם? את וטל מורד נשארתם בקשר?


סנה: "החוויה של 'רוקדים עם כוכבים' זה הדבר הכי טוב שקרה לי, זה משהו שלי משלי. זה הבייבי שלי. עם טל ברור שאני בקשר, הכל בסדר בינינו והכל טוב. אני נהנית מהתהליך שעשיתי. התבאסתי שלא לקחתי ראשון, אבל אני מבחינתי ניצחתי".

ירין, סיימתם את הדרך בהדחה השישית. התאכזבתם? מי לדעתך ינצח בגמר השבוע?
ירין: "מאכזב, ציפיתי ליותר אבל כנראה שזה היה המקום המדויק שלנו, זה היה הזמן שלנו ללכת. הייתה לנו חוויה משוגעת. אני חושבת שהכי ראויות לניצחון הזה - זה לי ואן שהוכיחו אמאל'ה, שהן שתי נשים חזקות, נחושות לא רואות בעיניים, באו לטרוף את המרוץ הזה ומגיע להן".
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה