שיווק ופרסום

קבוצת רני צים מרכזי קניות מתחדשת: "מאמינים ביכולת של הצפון לשגשג"

אירוקה ורשת המשחקיות ווייט פול פותחות סניפים בצים אורבן מעלות ונוף הגליל. עבור שתי הרשתות זהו הסניף הצפוני ביותר. רשת המשחקיות צפויה לשלם על פי הערכות בשוק ובנוסף לדמי השכירות הבסיסיים, תוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של תקופת השכירות. מנהלת שיווק נכסים ברני צים, ענת אלקיים: "נותנים מענה על צורך אמיתי"
מערכת ice | 
ווייט פול בסניף צים אורבן מעלות (צילום באדיבות החברה)
רשת האופטיקה אירוקה חתמה על הסכם שכירות עם קבוצת רני צים מרכזי קניות, לפתיחת הסניף הצפוני ביותר של הרשת במתחם צים אורבן מעלות. החנות שנפתחת בימים אלה תתפרש על פני כ-80 מ"ר והרשת צפויה לשלם, על פי הערכות בשוק, ממוצע של 170 שקל למ"ר עבור דמי שכירות בסיסיים ותוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של תקופת השכירות. לחברה שמורה האופציה להאריך את החוזה ל-5 שנים. זהו הסניף ה-51 של הרשת והצפוני ביותר בארץ.
גם משחקיית ווייט פול הייחודית, פתחה מתחם בצים אורבן מעלות וצים אורבן נוף הגליל. מדובר ברשת משחקיות לילדים ונוער המציעה מגוון אטרקציות לרבות בריכות כדורים, אומגה, באנג’י, קירות טיפוס, טרמפולינות, מגלשות ענק ועוד (אלו הסניפים הצפוניים ביותר שפתחה) לרשת סניפים נוספים בכפר סבא, בת ים, חריש וחיפה. הסניף החדש במעלות הוקם בשטח של כ-155 מ"ר.
הרשת צפויה לשלם, על פי הערכות בשוק, ממוצע של 100 שקל למ"ר עבור דמי שכירות בסיסיים ותוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של תקופת השכירות; הסניף בנוף הגליל הוקם בשטח של כ-700  מ"ר והרשת צפויה לשלם, על פי הערכות בשוק, ממוצע של 70 שקל למ"ר עבור דמי שכירות בסיסיים ותוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של תקופת השכירות. 
ענת אלקיים, מנהלת שיווק נכסים רני צים מרכזי קניות: "כחברה שרואה במרכזי הקניות שלה מרכז חיים לקהילה הסובבת אותם, אנו בוחרים לתת מענה על צורך אמיתי בעבור תושבי מעלות, מעיליה והסביבה ומקימים משחקייה מרהיבה מרשת ווייטפול כמו כן אנו גאים לצרף לתמהיל את רשת אירוקה שהיא תוספת חשובה בהפיכת הקניון לאופציית הקניות והלייף סטייל המשמעותית באזור. דווקא בעת הזאת, אנו מאמינים ביכולת של הצפון להשתקם ולשגשג ופתיחת החנויות הללו מבטאת זאת הלכה למעשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה