שיווק ופרסום

סוכנות PEACH מתרחבת: זו הבכירה החדשה שהצטרפה לחברה

סוכנות PEACH מודיעה כי הדר גור אריה מונתה לתפקיד מנהלת המחלקה הבינלאומית. שראל דניר, שותף בסוכנות PEACH: "אנו נרגשים מאוד מהצטרפותה של הדר לחברה. בואה מהווה המשך ישיר לתהליך הפיתוח העסקי אותו אנו בונים בגזרה הבינלאומית"

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
סוכנות PEACH, קבוצת תוכן מהגדולות בישראל, מכריזה על מינויה של הדר גור אריה לתפקיד מנהלת המחלקה הבינלאומית. לגור אריה ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי הניהול, שיווק ופרסום.
בתפקידיה הקודמים, שימשה גור אריה כמנכ"לית משרד הפרסום Leo Burnett, היא הייתה ממקימות McCann Digital ומשרד הפרסום מקאן ואלי, ובשנתיים וחצי האחרונות שימשה כסמנכ"לית השיווק של קבוצת קשת דיגיטל. 
גור אריה הייתה אחראית על זכיות רבות בפרסי אפ"י ובשנים האחרונות בתפקידיה כסמנכ"לית שיווק, היא השיקה כלים ופלטפורמות דיגיטליות ביניהם אתרי סחר, ואפליקציות תוכן. 
שראל דניר, שותף בסוכנות PEACH, התייחס למינוי החדש ואמר: "אנו נרגשים מאוד מהצטרפותה של הדר לחברה. בואה מהווה המשך ישיר לתהליך הפיתוח העסקי אותו אנו בונים בגזרה הבינלאומית. אנו בטוחים כי הדר תביא את החברה למקומות חדשים ומאחלים לה הרבה בהצלחה".
 



הדר גור אריה, מנהלת המחלקה הבינלאומית בסוכנות PEACH" :PEACH כיום היא סוכנות הקריאטיב - תוכן בונה המותגים הטובה בישראל. אני בטוחה כי השוק הבינלאומי יהווה הזדמנות משמעותית להעניק ללקוחות בשווקים בארה"ב ובאירופה פתרונות למיקומי תוכן מותגי חכם שמביא תוצאות. זאת לצד, פיתוח המוצרים שאנו מציעים והרחבת ההזדמנויות ללקוחותינו".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה