שיווק ופרסום

מרגש: הישראלים מתגייסים למען משפחת ברנס - זה הסכום שנתרם

מספר ימים בודדים עברו מאז שנפתח קמפיין גיוס התרומות למען משפחת ברנס וכבר היום הצליחו לגייס עבורם 912,000 שקל. מארגן הגיוס, יאיא פינק, הבהיר שהכסף יועבר במלואו לילדי המשפחה
מערכת ice | 
משפחת ברנס (צילום טוויטר @Adamschwartz22)
גיוס תרומות מרגש שהחל לטובת ילדי משפחת ברנס הצליח לגייס עד כה 912,000 שקל. יעד הגיוס הראשוני עמד על 750,000 שקל וכעת הוא הורחב למיליון שקל. יאיא פינק, האיש מאחורי היוזמה, כתב: "בואו לחבק, לתמוך ולחזק ביחד את מתן, שירה ועידו, ילדיהם של נועה וניר ברנס ז"ל שנהרגו ביום שלישי האחרון מפגיעה ישירה של מטח הרקטות של חיזבאללה לגולן."
הוא עוד הוסיף כי: "נכון שסיוע כלכלי לעולם לא יחליף את הוריהם אבל חשוב לנו לסייע ולו במעט, להתמודד עם השבר והאובדן, ולהראות להם שהם לא לבד. ובתקווה, לאפשר לילדים לחיות ברווחה ולקבל את המעטפת לה הם זקוקים. הפרויקט בתיאום מלא עם המשפחה, והתרומה תגיע ישירות לילדים."
כזכור, המקרה המצער התרחש בשבוע שעבר, מטח כבד של 40 רקטות נורה על ידי ארגון הטרור חזבאללה לרמת גולן ופגע ברכבם של נועה וניר ברנס ז"ל בזמן שהיו בנסיעה, הכבישים ברמת הגולן מוגדרים כשטח פתוח ולכן לא מתקבלת התראה של פיקוד העורף לירי לכיוונם. לנועה וניר ז"ל יש שלושה ילדים - מתן בן ה-18, שירה בת ה-16 ועידו בן ה-13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה