שיווק ופרסום

עומר מילר משתף פעולה עם יצרנית הבשר: "אין מנגל בלי נקניקיות"

לרגל יום העצמאות, טירת צבי חברה לשף הידוע וקיימה אירוע על האש משפחתי בקונספט ישראלי-משפחתי. באחת הפעילויות עומר מילר הדגים "כיצד להכין את הנקניקייה בלחמנייה המושלמת?". ברבעון הראשון של 2024 צריכת הנקניקיות עלתה ב-3.2% ביחס לשנה שעברה

מערכת ice |  1
אליטה אופק, עומר מילר וקרן דסקל נתן, מנהלת שיווק טירת צבי (צילום אור גפן)
לרגל יום העצמאות, טירת צבי ועומר מילר ערכו על האש משפחתי בביתו של עומר בהוד השרון זו השנה השנייה ברציפות. הגיעו: עומר מילר ואשתו שירן, מיכל הקטנה, אורטל עמר, בר כהן, מור סילבר, אליטה אופק, רון יוחננוב, קובי אדרי ונוספים יחד עם ילדיהם ונהנו ממטעמים שונים בחיק הילדים.
הקונספט שנבחר השנה עסק בישראליות, משפחתיות והתובנה המוכרת והידועה: על האש ישראלי מתחיל בנקניקיות טירת צבי מלבד האוכל הטעים התקיימו גם פעילויות שונות. באחת הפעילויות עומר מילר הדגים "כיצד להכין את הנקניקייה בלחמנייה המושלמת ליום העצמאות?" עם מוצרי טירת צבי ותוספות מיוחדות כמו מרינדות שונות.
 
קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי: "יום העצמאות הוא גם יום חגן של הנקניקיות, אין מנגל בלי נקניקיות. קטגוריית הנקניקיות ממשיכה לצמוח כאשר ברבעון הראשון של 2024 צריכת הנקניקיות עלתה ב-3.2% בהשוואה לרבעון הראשון של 2023 כשהציבור הישראלי יודע לדרוש איכות ללא פשרות".

צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה עם הפסיכופתים האלה שהם חושבים שהם נורמליים.
    אפרת 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מסתכלים מסביב - הרוב כמוהם. במשפחתם, כך הם גדלו, מילדות. אז נדמה להם שהם הנורמה. הם נורמליים. הבעיה עם הפסיכופת הרגיל, שהוא או היא לא מסוגלים לחשוב על ערכים. ואין להם יכולת להרגיש אמפתיה. אם הנשמה שהם מענים ורוצחים באכזריות, (מגדלי בעלי החיים "לבשר" ו"לחלב", ו"לביצים", וכמובן כמובן בעלי בתי המטבחיים והמשחטות - אפילו שמות המקומות האלה הם הגיהינום בהתגלמותו - וכמובן כל ה"עובדים" שם, המוציאים לפועל את העינויים ואת הרצח), אם הנשמה הזו, המרגישה, (והחושבת, לפי הנישה שלה בטבע)היא בגוף אחר משל אדם, אין להם כל אמפתיה. אני מגדירה פסיכופת כמשולל יכולת אמפתיה. ואז באים המשת"פים: כל בולסי הגוויות. אלה פסיכופתים, שמרגישים לגמרי נורמליים. יש להבין שבתקופה הנאצית, עשרות ומאות אלפי אנשים שהיו משוכנעים כי הם נורמליים הסגירו יהודים, רצחו יהודים. הפסיכופתיה מקננת באדם ה"רגיל". הסופר יצחק בשביס זינגר אמר: בשביל בעלי החיים, כל יום הוא טרבלינקה.
    סגור