שיווק ופרסום

עומר מילר למען החיילים: המחווה המרגשת של השף בעוטף

השף עומר מילר בשיתוף חברת טירת צבי הקימה עמדת התרעננות בצומת שבה בעוטף עזה בה עוברים מאות חיילים וחיילות ביום, בעמדה חילק מילר 1,500 נקנקיות בלחמניות ו-50 קילו סנדוויצ'ים עם נקניקים של טירת צבי
מערכת ice | 
עומר מילר (צילום מרי דרעי)
השבוע, הקים עומר מילר בשיתוף עם טירת צבי, חברת מעדני הבשר הישראלית, עמדת התרעננות בצומת שובה בעוטף עזה בה עוברים מאות חיילים וחיילות ביום.
מילר, יחד עם יוצר התוכן הקולינרי קובי אדרי, קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי ורוני חלק, מנהלת המותג חילקו כ-1500 נקניקיות בלחמניות ועוד כ-50 קילו סנדוויצים עם נקניקים של טירת צבי. מילר, גייס לטובת המשימה את אמא שלו, עדנה מילר, שיחד עם הנבחרת  הכינו סנדוויצים מפנקים והאכילו את כל החיילים והחיילות הבאים ושבים בצומת שיבה. 
לדברי עומר מילר, אחד החיילים שעצר להתרענן אמר ״מלחמה היא דבר נורא שחושף את הדברים הכי יפים במדינה שלנו: אחווה, רעות, אחדות, אומץ ורוח התנדבות״.
מלחמת חרבות ברזל נמשכת כמעט חודשיים, מאז החלה עם מתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7.10 על ישובי העוטף ורצחו מעל 1,400 ישראלים בנוסף לחטיפתם של 240 ישראלים לשטח עזהשחלקם הספיקו לחזור מאז לשטח ישראל אלפי תושבים נאלצו להתפנות מבתיהם לאזורים אחרים בראשם אילת וים המלח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה