שיווק ופרסום

משרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור חוגג הישג: שיתוף הפעולה נחשף

המשרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור קוטף הישג משמעותי לאור זכייתו בתקציב יחסי הציבור של אלומה דיגיטל. אלומה דיגיטל הינה מומחה בהטמעת פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות. לאחרונה, החברה השלימה בהצלחה פרויקט מיוחד להטמעת טרסנפורמציה דיגיטלית

מערכת ice | 
איתן שם טוב (צילום שי לי עומר)
משרד הפרסום שם טוב מדיה ויחסי ציבור, בהובלת איתן שם טוב, קטף הישג משמעותי בכך שזכה בתקציב יחסי הציבור של חברת אלומה. משרד הפרסום שם טוב מכריז היום (שני) כי זכה בתקציב יחסי הציבור של אלומה דיגיטל, אשר מעניקה סיוע לחברות תעשייתיות לשפר את הפריון ולהגדיל את הרווחיות.
אלומה דיגיטל, אשר מתמחה בהטמעת פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות כמו monday.com work os, מעניקה שירות מגוון של פתרונות דיגיטליים החל מהקמת מערכת לניהול ייצור, עריכת פלטפורמות לניהול פרויקטים, ניתוח נתונים ועד לקבלת החלטות מושכלת בזמן אמת.
 



לאחרונה, אלומה דיגיטל השלימה בהצלחה פרויקט להטמעת טרנספורמציה דיגיטלית אצל לקוח העוסק בייצור מוצרים לענף הבנייה ומנהל פרויקטים במקביל. באמצעות פלטפורמה חכמה והטמעת אוטומציות, החברה הצליחה לחסוך ללקוח 1,377 שעות עבודה בחודש, שהן 53 שעות חסכון לכל משתמש.

בנוסף, הפתרונות שיושמו שיפרו ב-35% את היעילות התפעולית של הלקוח. צחי מזרחי, שותף מנהל באלומה דיגיטל הוסיף: "היתרון שלנו הוא שאנחנו לא רק מדברים על טרנספורמציה דיגיטלית, אלא גם חווינו והובלנו בעצמנו תהליכים כאלה בארגונים שניהלנו".

בתמונה: צחי מזרחי   (קרדיט: עדן שיסטר)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה