רכילות עסקית

בית ההשקעות IBI במהלך ענק: ישתף פעולה עם משרד הפרסום המוביל

IBI בית השקעות בחר במשרד הפרסום "יהושע TBWA" כמשרד הפרסום והמדיה של כלל החברות השירותים והמוצרים של הקבוצה. מנהל השיווק של בית ההשקעות: "אנחנו בוחרים להיות בחוד החנית של עשייה יצירתית והובלת תהליכי פיתוח עסקי. על מנת להצליח, זה דורש חבירה לשותפים מתאימים לדרך"  
מערכת ice | 
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
IBI בית השקעות הכריז היום (שלישי) על בחירת משרד הפרסום יהושע TBWA כמשרד הפרסום והמדיה של כלל החברות השירותים והמוצרים של הקבוצה. בעקבות כך, הגיב גדי שנבל אשר משמש כמנהל השיווק של בית ההשקעות: "אנחנו בוחרים תמיד להיות בחוד החנית של עשייה יצירתית, חדשנית והובלת תהליכי פיתוח עסקי, פיתוח מוצרים והרחבה של מגוון הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחותינו. על מנת להצליח, זה דורש חבירה לשותפים מתאימים לדרך".      
מלבד זאת, ציין מנהל השיווק של בית ההשקעות IBI, כי הצוות בחר לרכז את  הפעילות הפרסומית של כלל מוצרי ושירותי הקבוצה במשרד הפרסום החדשני והמוביל יהושע בשל סיבה מרכזית אחת: "לבנות מותג חזק ולמקסם את הפוטנציאל העסקי של המגוון הרחב של השירותים והמוצרים שלנו".
טל צורף, המכהנת כמנכ"לית יהושע TBWA: "אנו נרגשים וגאים לעבוד עם IBI בית ההשקעות – ארגון מוביל, יצירתי, חדשני שמאתגר את כל הדעות המוקדמות לגבי עולם הפיננסים וההשקעות".
כידוע, IBI נחשב לאחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל. בית ההשקעות המדובר  הוקם בשנת 1971, ומספק מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים, עבור מאות אלפי לקוחות בארץ ובחו"ל.
בתחום השירותים הפיננסיים, החברה מציעה ללקוחותיה שירותי מסחר ומשמורת באמצעות חבר הבורסה, שאינו בנק, הגדול בישראל לצד שירותי מסחר עצמאי באמצעות אפליקציית המסחר המתקדמת בישראל IBI SMART; שירותי ניהול תגמולים הוניים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה