שיווק ופרסום
"לא משחקים עם אלוהים": מה הטריף את הנוצרים במדינה הזו?
קמפיין חדש למותג חטיפי הצ'יפס "אמיקה", עורר את חמתם של קתולים רבים באיטליה בסרטון מוצגות נזירות כשהן בוחרות לאכול את המוצר ומעדיפות אותו על פני לחם הקודש. הרשת גועשת - והרשויות איימו בהסרת הפרסומת לצמיתות: "חילול השם בפריים טיים"
לפי הדת הנוצרית, מאמינים הקתולים כי לחם הקודם מייצג את גופו ודמו של ישו. ג'ובאני באג'יו, ראש AIART, קבוצה קתולית המסקרת אמצעי תקשורת באיטליה, כינה את הפרסומת "חילול השם" ו"שערורייתית" ודרש להוריד אותה משידור לאלתר. "הפרסומת פוגעת ברגישותם של מיליוני מאמינים קתולים בכך שהיא מקטינה את אמונתם ויוצרת השוואה בין צ'יפס לבין החפץ המקודש".
קהל רב במדינה נפגע עמוקות והציף את הרשתות החברתיות בביקורת קשה, "זה חילול השם! כבדו את אדוננו ישוע בסעודת הקודש!", "לא משחקים עם אלוהים!", ואף היו כאלה שהציעו להחרים את המותג, "חבריי האיטלקים - אני מציע להחרים את החברה הזו!".
עוד ב-
על רקע התגובות לפרסומת, רשות תקני הפרסום של איטליה IAP, הודיעה על הסרת הפרסומת משידור. למותג הצ'יפס יש ימים ספורים לערער על ההחלטה, ובמהלכם יימשכו שידורי הפרסומת בטלוויזיה ובאינטרנט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.פה זה מצות, שם זה קרקריםאופיום להמונים 04/2024/18הגב לתגובה זו0 0אותה טרללת רק עם כיפה אחרתסגור
-
3.נזירותליסה 04/2024/15הגב לתגובה זו0 0הרי לציפסי צורה של לחם הקודש...היצרים מחופשים לצדקנות וטהרנות. זה כמו לאכול המבורגר טבעוני ...סגור
-
2.מטורללים (ל"ת)עמית 04/2024/15הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.זה ההוכחה!!!!אנצי! 04/2024/14הגב לתגובה זו5 0מתי ראיתם אנשים דתיים עם חוש הומור?! זה כמו שמן ומים,הם בחיים לא מתערבבים!!!!סגור