שיווק ופרסום

למען המפונים: כך נרתמו במרכז פרס לסייע לעסקים

כחלק ממערך סיוע מקיף, מרכז פרס לשלום ולחדשנות פתח יריד למען עסקים נפגעי מלחמת "חרבות הברזל"

מערכת ice | 
מרכז פרס לשלום וחדשנות (צילום מרכז פרס לשלום ולחדשנות)
בעלי עסקים מהדרום והצפון שנפגעו בעקבות המלחמה הגיעו לשוק עסקים מיוחד שהתקיים במרכז פרס לשלום ולחדשנות. מדובר באירוע מרגש שמאפשר סיוע לבעלי העסקים שנפגעו כתוצאה מהלחימה הממושכת, הן מהדרום והן מהצפון, תושבים שפונו מבתיהם ובעלי עסקים שלא מגיעים אליהם לקוחות כיוון שהאזור סגור לכניסה.
אחד העסקים הוא של טלי חדד מאופקים, בעלת עסק לפרחים וסלסלאות פיקניק, שבאותה השבת יצאה יחד עם בנה איתמר, צוער בצבא, להציל פצועים תחת אש, בזמן שאיתמר נפצע בעצמו ופונה לאחר שעות ארוכות לטיפול.
בעל עסק נוסף שהגיע הוא אמיר עדני, קונדיטור ובעל קונדיטוריית 'אמור' מרמות נפתלי, שפונה מביתו בתחילת המלחמה ולאחר לבטים רבים החליט להעביר את כל הציוד שלו על מנת לנסות ולקדם את העסק באזור החדש. בזכות מתנדבים ובליווי צבאי- הצליח להעביר את הציוד מהצפון ופתח פופ אפ עגלת קפה, ובימים אלו פותח עסק חדש.
יונה ברטל, מייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "החל מהימים הראשונים של המלחמה הקשה דאגנו במרכז לסייע לאזרחים שנפגעו, תושבים שפונו, וכמובן בעלי העסקים שנקלעו למצב מורכב. זכינו לארח אצלנו במרכז בהתרגשות גדולה מגוון עסקים מהצפון ומהדרום, ממגוון תחומים, על מנת שיזכו לתמיכה נוספת ממבקרי המרכז."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה