שיווק ופרסום

הגורו ירצה לישראלים: כנס המיתוג השנתי יוצא לדרך

בריאן קולינס, מייסד Collins סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים, וג'יקוב בונברן, מייסד Saffron סוכנות המיתוג יחברו למרצים בכירים נוספים מישראל והעולם. הנושא: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי? יריב עמית, יזם ומייסד הכנס: "כל החיילים והמילואימניקים, יוכלו לצפות בהקלטת הכנס ללא כל עלות"
מערכת ice | 
מיתוג (צילום pixabay)
בריאן קולינס, מייסד Collins סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים, אחד המרצים הכריזמטיים בעולם וג׳יקוב בונברן, מייסד Saffron סוכנות המיתוג ישתתפו בכנס המיתוג השנתי 2024, יחד עם מרצים בכירים נוספים מישראל והעולם ביניהם מישל וילס הבעלים של סוכנות המיתוג Embedded, דודי חסיד, מנכ"ל KANTAR ישראל.
בנוסף, משה קרסיק סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת NONO, קרן גרינבאום סיגל, מנהלת תחום GO ומשקאות חלב בתנובה, דניאלה ואלונה צור מייסדות מוצג האופנה SEESTARZ, חן תמיר ואיתמר נבו הבעלים של מודי בודי ישראל, הדס דרכלי מומחית בכירה, יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים ויובל סמואלוב מומחה בעיצוב חווית מותג פיזית.

יריב עמית (צילום: רמי זרנגר)
הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל, יתקיים השנה בסינמה סיטי גלילות. כ-900 מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, יתכנסו ליום עיון מושקע, הכולל 10 הרצאות של מרצים ומרצות מובילים מהארץ והעולם אשר יציגו ניתוחי מקרה מודלים ואסטרטגיות. נושא הכנס השנה יהיה: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי?

בריאן קולינס (צילום: בריאן קולינס)
בריאן קולינס הוא המייסד שותף של COLLINS, חברת הטרנספורמציה העסקית שבסיסה בסן פרנסיסקו ובניו יורק. החברה התחילה עם שני מחשבים ניידים, ארבעה שולחנות כתיבה ורעיון: עיצוב זה לא מה שהם ייצרו- עיצוב הוא זה מה שיגרום לבלתי אפשרי להיות אפשרי. מאז, החברה זכתה בתואר סוכנות השנה ב-5 השנים האחרונות מ-AdAge (2019, 2020, 2021, 2023) - כולל סוכנות השנה לטרנספורמציה עסקית- ו-D&AD (2021).בריאן נחשב לאחד המרצים הכריזמטיים והמבוקשים בעולם. הרצאתו המיוחדת תתקיים באונליין למשתתפי הכנס.
ג'ייקוב בונברן הוא אוטוריטה בעולם המיתוג הבינלאומי. בשנת 2001 הקים את Saffron  עם וולי אולינס, הנחשב לגורו של המיתוג. ל-Saffron סניפים בלונדון, מדריד, וינה, איסטנבול, ושותפויות בניו יורק וסאו פאולו. כמה מהלקוחות הבולטים של Saffron כוללים את מטא, יוטיוב, סימנס, סודקסו, קוקה קולה ועוד. בנוסף, ג׳יקוב הוא נשיא האיגוד הספרדי למיתוג (AEBRAND) והוא צפוי להגיע ארצה לטובת הכנס. 

ג'ייקוב בונברן (צילום: באדיבות המצולם)
יריב עמית, יזם ומייסד הכנס ציין: "אני לא מאמין בפאנלים, אני מאמין בהרצאות מרתקות, מעשירות ועדכניות. זהו הכנס הגדול בישראל בתחום המיתוג. בכנס ישתתפו מרצים מובילים שמגיעים מחו"ל וזה לא מובן מאליו במציאות הנוכחית לצד מרצים מובילים מישראל שיציגו ניתוחי מקרים של מותגים העוסקים ביצירת ערך למותג במציאות משובשת. כל החיילים והמילואימניקים, יוכלו לצפות בהקלטת הכנס ללא כל עלות, בזכותם החיים ממשיכים, ואנו מודים להם על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה