שיווק ופרסום

שופרסל שוברת את השוק: זה מה שיקרה בסניפי הרשת

רשת שופרסל תקים מערך של מעדניות טבעוניות לקהל הלקוחות הטבעוני ההולך וגדל. הגבינות הינן של המותג החדש, Green Vie, שמיובא על-ידי יבואנית המזון NeoBrand. אז באיזה סניפים יושקו לראשונה המעדניות ומה המחירים שמציעה הרשת?
מערכת ice |  2
שופרסל (צילום Magma Images, shutterstock)
כחלק מהרחבת החדשנות ומתן מענה לקהל הטבעוני ההולך וגדל, רשת שופרסל הודיעה היום (שני) על הקמת מעדניות טבעוניות בסניפי הרשת עם מגוון רחב של גבינות טבעוניות.
המעדנייה הטבעונית בסניפי רשת שופרסל תציע גבינות טבעוניות במשקל של המותג החדש, Green Vie, שמיובא על-ידי יבואנית המזון NeoBrand. המותג החדש מציע מגוון רחב של מוצרים כמו גבינות חצי קשות, גבינות קשות מיוחדות, ממרחים ומוצרי מעדניה במשקל.
המעדניות הטבעוניות יוקמו בשלב הראשון בסניפי שופרסל דיל בגלילות רמת השרון, טירת הכרמל, נתניה פולג, פתח תקווה, כרמיאל ונס ציונה. בהמשך ייפתחו מעדניות טבעוניות נוספות בסניפי שופרסל ברחבי הארץ.  המעדניות הטבעוניות ברשת יציעו מגוון רחב של גבינות טבעוניות של המותג החדש Green Vie, ביניהם: מוצרלה, גאודה, פטה, צ'דר, גאודה מעושנת וקרם בטעם טבעי. 
כל מוצרי המותג טבעוניים, מבוססי רכיבים צמחיים, ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקלים וללא האלרגנים: גלוטן, לקטוז, סויה, אגוזים. מועשרים בוויטמין 12B. בכשרות פרווה בד"צ בית יוסף.
שוק תחליפי החלב בישראל נאמד בכ-607 מיליון שקל בשנה (ע"פ נתוני סטורנקסט לשנת 2023). מאז שנת 2018 שוק תחליפי החלב רשם צמיחה של 118%. יצרנית המותג היא החברה היוונית GreenVie Foods שהוקמה בשנת 2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז. הגבינות הטבעוניות של Green Vie עשויות מרכיבים צמחיים, וללא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים, סויה, שומן דקלים, גלוטן ואגוזים. טווח מחירי הגבינות הטבעוניות החדשות של שופרסל במעדניה: החל מ- 10.9 שקל ל- 100 גרם. 
רעות וקנין, מבעלי NeoBrand, מסרה: "עם קבלת הזיכיון לייבוא מותג Green Vie נוכל להרחיב באופן משמעותי את ההיצע הקיים לצרכנים "המפחיתנים" בישראל. הביקוש למוצרים מסוג זה הולך וגדל בשנים האחרונות והיצע הגבינות הטבעוניות שקיים בשוק עד כה מצומצם ואינו מספק".
"המותג החדש מביא בשורה אמיתית לצרכנים שלראשונה יוכלו ליהנות ממגוון עצום של גבינות טבעוניות, איכותיות, מבלי להתפשר על טעם ומרקם והזדמנות משמעותית לשומרי הכשרות שמקפידים על הפרדה בין חלב ובשר וכעת יוכלו להנות מאותה החוויה בלי החלב עם מוצרים בסגנון פרמז'אן, ממרח צזיקי, מנצ'גו, כחולה, פטה יוונית, מוצרלה מגורדת לפיצה ועוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא רוצים להצליח?
    טבעונית 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא בתל אביב???
    סגור
  • 1.
    שופרסל
    אחת שאיכפת לה 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לעודד כחול לבןמזמינחם.מחו"ל מדוע מדוע לא לעודד העסקים.בארץ. המדינה קורסת ואתם מזמינים מחו"ל. היכן התמיכה לתןצאת הארץ??
    סגור