טלוויזיה

סערת ענק ב-HOT: "יש להם בעיה עם ערבים, מביש"

שחקנים ערבים שהופיעו ב'משמר הגבול', טענו כי חברת HOT לא הזמינה לכאורה אף אחד מהם לקבלת הפרס המדובר בעוד הכוכבים הישראלים כן הגיעו: "לא לזמן אף נציג ערבי, דווקא בעיתוי ובזמן שבו אנו נמצאים, זה ממש מביש ולא לעניין"
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
לאחר שבחברת HOT פרסמו הודעה חגיגית בנוגע לחלוקת "פרס הצפיות" לכוכבי סדרת הלהיט החדשה "משמר הגבול" שניפצה את רף חמישה מיליון הצפיות בפלטפורמות השונות, על פי פרסום ראשון במאקו מתברר כי חברי הקאסט הערבים של הסדרה מביעים מורת רוח לצד השמחה של השחקנים היהודים שכיכבו בסדרה.
לדבריהם, חברת HOT לא הזמינה לכאורה אף אחד מהם לקבלת הפרס המדובר בעוד הכוכבים הישראלים כן הגיעו. בקאסט ניתן למצוא את בן סולטן, שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת, עידו אליאלי, חיים זנאתי, מוריס כהן, מאיר תמם, גל זהבי, ותקוה גדעון. עוד משחקים לואי עלי, מוחמד נעמה, האדי אבו מדיגם, עלי עלי, הילל כאבוב ומוצארט כתילאת. 
 
אחד מהשחקנים הערבים טען בשיחה עם מאקו: "ל-HOT כנראה יש בעיה עם ערבים, עצוב שבתקופה כזאת הם מפלגים במקום לאחד. הערכה היא תמיד דבר טוב וממריץ, אבל לפחות תחלקו לכולם. זו בושה של ממש. התפקיד של אבו פארס לא היה סתם תפקיד. המינימום היה לזמן אותו לקבל פרס. החברה הערבית הייתה חלק בלתי מבוטל מהסדרה, אז לא לזמן אף נציג ערבי, דווקא בעיתוי ובזמן שבו אנו נמצאים, זה ממש מביש ולא לעניין". 
עוד נטען: "השחקנים הערבים הפכו בתקופה האחרונה לסוג של מוקצים, לא ממהרים לעבוד איתם בגלל סערות שהיו לאחרונה. הם מפחדים שבעקבות פרסום כזה או אחר ב-HOT יחליטו לא לעבוד איתם, ולכן הם נמנעים מלצאת נגד החברה ברשתות החברתיות על ההחלטה להתעלם מקיומם".
ב-HOT מסרו בתגובה לטענות: "HOT גאה לשמש כבית של היצירה הישראלית עם סדרות שמביאות את הפסיפס הישראלי למסך, אנחנו גאים בצוות הסדרה על חציית רף 5 מיליון הצפיות ובטוחים שההצלחה לה זכתה הסדרה בישראל רק מסמנת את תחילת המסע המבטיח שלה. הפקת הסדרה היא דוגמה מופלאה לדו-קיום ואיננו מכירים פנייה שכזו להפקת הסדרה או אלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה