טלוויזיה

עוז זהבי חושף: "איך מסתדרים בלי כסף? צריך מקום לישון ולאכול"

בקרוב תעלה ברשת 13 סדרה חדשה בשם "פקין אקספרס" בהנחייתו של עוז זהבי, אשר במהלכה יתחרו תשעה זוגות שיצאו למירוץ משוגע של 5,000 קילומטרים, כשברושתם דולר אחד בלבד. "הרפתקה מטורפת", אמר זהבי
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
בחוש הבא תשודר ברשת 13 סדרה חדשה בהנחייתו של עוז זהבי בשם "פקין אקספרס", לאחר שזו נדחתה בעקבות אירועי מלחמת חרבות ברזל. במהלך התוכנית מתקיימת תחרות בין תשעה זוגות בעלי קשר משפחתי או חברי, אשר עוברים בין מדינות רבות וחוצים אלפי קילומטרים. הקאץ' בסדרה הוא שהמשתתפים יקבלו דולר אחד בלבד ליום, וינסו לחצות את קו הסיום של התחרות.
עוד זהבי סיפר על הסדרה: "זו הרפתקה מטורפת. יש תשעה זוגות שיוצאים למירוץ משוגע של 5,000 קילומטרים. הקאץ' הוא שאתה מקבל רק דולר אחד ביום – תחשוב שעם הכלום הזה שאתה צריך למצוא מקום לישון בו, לאכול, לנסוע עשרות ואפילו מאות קילומטרים ביום".
 
 
נשאלת השאלה – איך המשתתפים יוכלו להסתדר במירוץ ללא כסף? "אנחנו ישראלים - יצירתיים, עקשנים. זאת החוצפה הישראלית הידועה. בשבילי זה בעיקר נורא מרגש, מצד אחד זה זוג נגד זוג – אבל מצד שני הם כולם בשביל כולם, וזה מה שהכי בולט – שאין עלינו". אין ספק כי דבריו של זהבי מרגשים לאור התקופה הקשה אשר ישראלים רבים חווים על רקע מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה