טלוויזיה

עוז זהבי בווידוי: "לפעמים לא היה מה לאכול, חוויה קשה"

עוז זהבי על הריאליטי החדש "פקין אקספרס" ברשת 13: "הצילומים היו קשים, ישנו בהוסטלים דלוחים, גם כשהרגשתי מאוד לא טוב הייתי חייב לחייך למצלמה"
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
אחרי שנחשפה ההצצה לתוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" ברשת 13, נחשף גם תאריך השקת פרק הבכורה בערוץ בדרך מקורית במיוחד: קעקוע לעוז זהבי, מנחה הפורמט. מנחה תוכנית האקסטרים החדשה צולם כשהוא נראה סובל מקעקוע, ועל זרועו התאריך 10 לאוקטובר.
בריאיון ל"ישראל היום" סיפר זהבי על חוויות לא פשוטות במהלך הצילומים לריאליטי במזרח אסיה, שנמשכו כחודשיים: "אני איתם בחרא, כמו שאומרים. הצילומים היו לי חוויה קשה כמעט כמו למתחרים. היינו בשום־מקום. ישנו בהוסטלים הכי דלוחים בעולם. לפעמים לא היה מה לאכול. זה הזכיר לי שירות צבאי עם לו"ז צפוף. אתה כל הזמן בדרכים. בחילות, הקאות, שלשולים. קיבלתי שתי הרעלות מזון. הגוף שלי 'התפחלץ' שם הרבה פעמים.
"היו ימים שהרגשתי מאוד־מאוד לא טוב ולא היה אפשר לעצור. גם כשיש הרעלת מזון מוכרחים להצטלם. כשהמצלמה דולקת אתה מחייך ועושה את העבודה שלך. ראיתי מולי את המתמודדים נושאים את עיניהם אלי, והם נתנו לי כוח לעשות את זה בשבילם. עם כמה שהיה לי קשה - להם היה יותר קשה, ואנחנו כהפקה מייצגים עבורם משהו שדוחף קדימה".

בתוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע קשוח, ובמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 ק"מ ולאורך הדרך יבצעו משימות קשות, ללא עזרה במציאת מקומות לינה, מזון ותחבורה. אם זה לא מספיק – הם ידרשו לעשות את כל זה עם דולר אחד בלבד. הזוג הראשון שיחצה את קו הסיום יזכה בפרס של מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה