טלוויזיה

הריאליטי החדש נחשף: זה תאריך ההשקה של פקין אקספרס

רשת 13 מודיעים על תאריך ההשקה של פורמט האקסטרים החדש שנבחר להחליף את המירוץ למיליון. מתי תזכו לראות את התוכנית על המסך?
שירה יום טוב |  1
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
אחרי שכבר חשפה ההצצה מוקדמת לתוכנית הריאליטי שלה שתחליף ב"המרוץ למיליון", ברשת 13 חושפים היום את תאריך השקת פרק הבכורה בערוץ בדרך מקורית במיוחד: קעקוע לעוז זהבי, מנחה הפורמט.
מנחה תוכנית האקסטרים החדשה צולם כשהוא נראה סובל בזמן שעושה קעקוע, אלא שמבט ממוקד יותר של המצלמה חשף ספרות שנכתבו על זרועו וחושפות את התאריך בו תתחיל התוכנית את שידוריה ברשת 13, מיד לאחר חג הסוכות ב-10 לאוקטובר.
לתוכנית יקראו באופן רשמי: "פקין אקספרס – מסלול הדרקון", הריאליטי הקשוח בעולם. בתוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע קשוח, ובמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 ק"מ ולאורך הדרך יבצעו משימות קשות, ללא עזרה במציאת מקומות לינה, מזון ותחבורה. אם זה לא מספיק – הם ידרשו לעשות את כל זה עם דולר אחד בלבד. הזוג הראשון שיחצה את קו הסיום יזכה בפרס של מיליון שקל.
כפי שציינו, לפני מספר חודשים הפקת התוכנית כבר הייתה צריכה להתמודד עם בעיות משפטיות. זוג משתתפים שהיו אמורים לטוס לצילומי התוכנית קיבלו הודעה לכאורה רק יממה לפני הטיסה ובה רשת הודיעו להם שהם לא מעוניינים בהשתתפותם. לאור המקרה, הזוג הגיש תביעה דרך עורך דין. בעזרתו הם טוענים כי ההסכם מולם הופר והם דורשים פיצוי של חצי מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פקין אקספרס תביעה.
    Mad 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מיליון מבלי לעבור את מסלול " פקין אקספרס" רעיון לא רע החברה שתובעים. לא הגזמתם קצת?
    סגור