טלוויזיה

עדי חבשוש בדרך לתפקיד ראשי: קשת 12 במהלך מפתיע

חבשוש עתידה לככב בקומדיה רומנטית חדשה ובמסגרת התפקיד היא גם צפויה לרקוד כחלק מהעלילה. יוצרי הסדרה הם אורי גרוס, יואב צפיר, תמר מרום ותמרה סלם
מערכת ice | 
עדי חבשוש בסדרה שקשוקה (צילום חורחה מינקובסקי)
אחת הכוכבות הגדולות בטלוויזיה בדרך לקבל את אור הזרקורים. בעקבות הניצחון ב״רוקדים עם כוכבים״, השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש חוזרת למסך ותככב בסדרה חדשה של קשת 12 בתפקיד ראשי, על פי דיווח של ערן סויסה.
ב״ישראל היום״ פורסם כי חבשוש עתידה לככב בקומדיה רומנטית חדשה ובמסגרת התפקיד היא גם צפויה לרקוד כחלק מהעלילה. יוצרי הסדרה הם אורי גרוס, יואב צפיר, תמר מרום ותמרה סלם.
 
הסדרה כנראה תזכיר מעט את ״משתגעים על מרי״ שנתפרה למידותיה של חבשוש על ידי יוצרי ״השיר שלנו״. הסדרה, בהפקת טדי, תצא לצילומים בקרוב ונותרו כמה ליהוקים אחרונים כדי לסגור את כל הקצוות לקראת היציאה לדרך.
הפריצה הגדולה של חבשוש, התרחשה עם דמותה של ליזו מלכה בסדרה "האחיות המוצלחות שלי". "משם המשכתי לדמויות כמו אושר מ'תאג"ד', רותם מ'צומת מילר', המורה אילנה מ'שקשוקה', 'שבאבניקים', פסטיגלים קמפיינים ועוד. אחרי הדרך הארוכה שעשיתי עם כל כך הרבה דמויות קומיות, הרגשתי שאני רוצה לחזור לרקוד. 'רוקדים עם כוכבים' באה לי בדיוק בזמן".
בימים אלו, על רקע המלחמה המתמשכת, עסוקה חבשוש בלפגוש מפונים ומפונות, חיילים וחיילות: "אני מתמקדת בלהרים את המורל, לתת מילים טובות, אנרגיות ואהבה למי שבחזית ולמי שבעורף – גם לחיילים ולחיילות שיוצאים לקרב ועליהם מוטלת המשימה לנצח, וגם לאלו שנאלצו בלית ברירה לעזוב את ביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה