תקשורת ומדיה

השחקנית עדי חבשוש מגיבה למחווה של הצנחנים: "אני מרוגשת ממש"

אחרי המחווה שביצעו חיילי חיל הצנחנים מסייעת 28 במיוחד עבור השחקנית, עדי חבשוש מגיבה בפוסט בחשבון האינסגרם שלה: "מכל המחוות שעשו ל'יצאתי בחמש' זו הכי מרגשת אותי"

מערכת ice | 
עדי חבשוש בסדרה שקשוקה (צילום חורחה מינקובסקי)
מלחמת 'חרבות ברזל' חושפת מחוות מרגשות ומשעשעות רבות מצד חיילי צה"ל ביניהם תמונות המציגות כיתובים על הטילים המשוגרים לרצועת עזה. חיילי הצנחנים מסייעת 28, יצאו במחווה משעשעת עבור השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש בכיתוב שמזוהה עם דמות שאותה שיחקה בסדרה 'צומת מילר'. 
חיילי הצנחנים מסייעת 28, יצאו במחווה מיוחדת ומשעשעת עבור השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש ובכיתוב על אחד הטילים ששיגרו לרצועת עזה כתבו: "מוקדש לעדי חבשוש, אני לא יודע מה ראיתם ומה לא ראיתם, אנחנו דפקנו את החמאס. מסייעת 28, מילואים בצנחנים".

השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש התרגשה מאותה מחווה ובפוסט בחשבון האינטסגרם שלה פרסמה את התמונה שנשלחה אליה וכתבה: "מכל המחוות שעשו ל'יצאתי בחמש' זו הכי מרגשת אותי. מאוהבת בחברים שלי מצנחנים מסייעת ,28 אני מרוגשת ממששששש. קדימה ש-גר. אוהבת אתכם".
כידוע, עדי חבשוש הינה קומיקאית ושחקנית אשר שיחקה בין היתר בסדרה של אדיר מילר 'צומת מילר', בסדרת הקומדיה של גורי אלפי 'האחיות המוצלחות שלי', בסדרת הדרמה הקומית 'שבאבניקים' ובהפקות רבות אחרות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה