טלוויזיה

עדי חבשוש בג'וב חדש: זו הסדרה החדשה שתעלה בכיכובה

חבשוש חוזרת למסך בעונה החדשה של "שקשוקה" ב- כאן חינוכית שחצתה את רף ה- 100 מיליון צפיות העונה החדשה תעסוק בגיל ההתבגרות של הילדים, דרך אהבות חדשות, משפחה, מצב ביטחוני ועוד שלל נושאים המעסיקים את בני הנוער בישראל

מערכת ice | 
עדי חבשוש בסדרה שקשוקה (צילום חורחה מינקובסקי)
סדרת הדרמה האהובה "שקשוקה" של כאן חינוכית הגיעה ל-100 מיליון צפיות בפלטפורמות השונות וצפויה לחזור למסך כבר בחודש הבא. תביא גם בעונה החדשה את עולמם המורכב והמרגש של ילדי בית הספר היסודי אל המסך, ומספקת הצצה כנה וכובשת לתוך עולם הרגשות שלהם ולדרך שבה הם רואים את עצמם וגם אותנו.
בסדרה משתתפים: חנה לסלאו, עדי חבשוש, שני קליין, אמיר שורוש, רבקה מיכאלי, ידידיה ויטל, איתי תורג'מן, רעות אלוש, רון שחר, נועה בן גיגי, עדן קטורזה, מיכאלה רון, איתמר כהן ורבים נוספים.
העונה החדשה נפתחת עם שנת הלימודים החדשה, בה התלמידים עולים לכיתה ו'. כשתהליך ההתבגרות כבר מתחיל לתת את אותותיו, הצופים חווים את תהליך ההתבגרות של ילדי הכיתה דרך סיפורי אהבה חדשים, סודות משפחתיים שנחשפים, עבודת שורשים שמעמתת את הילדים עם עברם, התמודדות עם מצב בטחוני ושהות במקלטים, ובן זוג חדש של אמא שמפר את המאזן המוכר והידוע...
במהלך העונה יוצגו פרקים מיוחדים , בהם פרק העוסק ביום כיפור, ומה קורה כשכולם רוצים לרכב באופניים בכביש המהיר אבל אופק מפחד ול"ג בעומר, שנחגג באופן מיוחד. העונה תגיע לשיאה ביום האחרון של בית הספר היסודי, כשוויכוח גדול פורץ ומעורר אמוציות מערערות.
 


העונה נפתחת כשלשכונה מצטרפת משפחה חדשה וילד חדש מגיע לכיתה, תמר (איתי להב). יהונתן (רוני קובן) הוא אב המשפחה, דפנה (שרון שטרק), אם המשפחה. מעין (מיקה לוין) האחות הגדולה בת ה-15.

מתוך "שקשוקה" באדיבות כאן חינוכית - צילום חורחה מינקובסקי

הסדרה, המבוססת על סדרת ספרי "שקשוקה" ו"אני מייקי" של הסופרת גליה עוז, הגיעה בשלוש העונות הראשונות לחשיפה של מעל 100 מיליון צפיות בדיגיטל (יוטיוב, אתר, יישומון וכאן BOX). "שקשוקה " תשודר החל מ-10 בספטמבר, בימים א' עד ד', בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה