טלוויזיה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ בדרך להביא ילד נוסף? "אנחנו יכולים"

הצצה לפרק של "מחוברים": גיא זוארץ בשיחה קורעת לב עם אחותו, עדיטל, אחרי שאיבדה את בנה עילי ז"ל בטבח במסיבת הנובה. במהלך השיחה, דיברו השניים על האפשרות שזוארץ ובת זוגו בר זוהר יביאו ילד נוסף לעולם: "אמרתי לה שתביא תינוק. צריך לעבוד בזה, זה לא יבוא מהאוויר". צפו
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
גיא זוארץ, מגיש התוכנית "הישרדות" ברשת 13 ובעלה של יעל בר זוהר, איבד במהלך מלחמת "חרבות ברזל" את אחיינו, עילי, שנרצח בטבח במסיבת הנובה ב-7.10. זוארץ מצטלם בימים אלו לתוכנית "מחוברים", שתעלה במתכונת מיוחדת ״מחוברים - פרק מלחמה״, כאשר הסדרה תעלה לשידור בערוץ HOT3 ב-7.1 לציון 3 חודשים לפרוץ המלחמה, ותהיה זמינה בבכורה ב-HOT VOD ו-Next TV החל ממחר (חמישי).
בהצצה מיוחדת לפרק שיעלה מחר, גיא זוארץ בשיחה מרגשת עם אחותו עדיטל, שאיבדה את בנה עילי ברעם ז״ל במסיבה בנובה בשבת השחורה. במהלך השיחה שואל זוארץ את אחותו: "אז קשה לך?", והיא משיבה: "מאוד".
זוארץ משיב בשאלה: "מתי בעיקר?", ועדיטל מגיבה: "קשה לי הגעגוע, הרצון להרגיש אותו, להריח אותו. להריח, הכי פשוט. הכי פשוט מה שאני מתגעגעת, לא רוצה כלום. קשה. איך פתאום הוא נעלם? עולם ומלואו נעלם, נהיה חור בגודל של עולם ומלואו, עכשיו תכניס לזה משהו. אני חייבת תינוק, תביאו לי תינוק. אפילו שאביתר יתחתן ויביא לי תינוק. העיקר שיהיה לי תינוק".
זוארץ השיב: "אולי יעל ואני. אנחנו יכולים לא?", ואחותו משיבה: "אמרתי לה (ליעל) שתביא תינוק. צריך לעבוד בזה, זה לא יבוא מהאוויר". וזוארץ השיב: "צריך לעבוד בזה". עדיטל השיבה: "נכנסים להריון יום וחצי בחודש. אפשר לפספס את זה בשנייה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה