טלוויזיה

אחרי גלית דיסטל אטבריאן: גם מני אסייג החליט להתנצל

איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, הגיב לראיון של השרה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן: "מתנצל מעומק הלב בשמי ובשם מחנה הימין בפני עם ישראל, על התגובה המאופקת והמכילה שלנו לפרעות והמאורעות שחוללו האנרכיסטים הרעלנים"
תום נחום |  11
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד), שהתפטרה מהממשלה מיד עם פתיחת המלחמה לאחר שהבינה שניטלו ממנה הסמכויות להשפיע על הסברת המדינה, 'מכה על חטא' בריאיון מפתיע אמש (ראשון) לחדשות 13, ומתנצלת על מה שעשתה בשנה האחרונה. כאשר כעת, הגיע גם תורו של איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, להתנצל.
מני אסייג כתב כך: "זמן תשובה. עכשיו גם אני רוצה להתנצל: מתנצל מעומק הלב בשמי ובשם מחנה הימין בפני עם ישראל, על התגובה המאופקת והמכילה שלנו לפרעות והמאורעות שחוללו האנרכיסטים הרעלנים במהלך השנה האחרונה, שהגיעו לכדי הפיכה צבאית ואזרחית, והביאונו עד הלום. האיפוק המוגזם שלנו נבע מתוך תחושת אחריות לאומית, פטריוטיות בלתי מותנית, והחשש שתגובה חריפה מצידנו תדליק את השטח, תדרדר לקרבות רחוב ותתגלגל חלילה למלחמת אחים. הסתפקנו בפוסטים וציוצים ובאיזו הפגנה חד פעמית מופתית ושקטה ששעממה את השוטרים. טעינו בענק! על זה אנחנו מצרים ומצטערים".
"התגובה המכילה שלנו המחנה הדמוקרטי והאחראי (שניצח בבחירות), תורגמה בצד השני האנטי דמוקרטי והשונא כהנפת דגל לבן וככניעה לכוח ולכסף הגדול. זה הפיח רוח ועזוז בלב כנופיית האנרכיסטים ששיחקו מול שער ריק, והגבירו את הלחץ בסיוע התקשורת והבג״צ שלהם, ובהמשך הרחיבו את האנרכיה ההרסנית אל מעבר לים, שוב באמצעות כסף מטונף שאין לו סוף. הפקרנו את הרחובות למיליציות אלימות ששיבשו את חיי כולנו פעמיים שלוש בשבוע, חסמו עורקים מרכזיים, חסמו את נתב״ג, צרו על בתי ח״כים ועל בתי כנסיות, פגעו קשות בכלכלה, חיבלו בבריאות, הוציאו דיבתנו רעה בעולם והחלישו את המערכת החיסונית של מדינתנו".
"והכי נורא: המרידו והרעילו את צה״ל ועודדו סרבנות חסרת תקדים שהאויב ניצל עד תום, כפי שמחבליו מודים בקולם. אז שוב סליחה שהיינו שאננים ונינוחים. אם היינו מתעמתים עם הרוע פנים אל פנים אולי היינו מונעים את המצב הנורא שהכנופיה הביאה את המדינה אליו. מבטיח שזה לא יקרה שוב. להבא אנחנו נעצור בגופנו את המיליציות הכוחניות ונבהיר להם בנחרצות שהמדינה הזו לא רשומה על שמם בטאבו, והם יקבלו בהכנעה את הכרעת הבוחר על אפם ועל חמתם".
 
דיסטל אטבריאן, שהיתה מקורבת לרה"מ נתניהו אשר שריין אותה ב-2021 ברשימת הליכוד, אומרת בריאיון לליאור קינן ששודר אמש, כי "היו בערך מאה אנשים שהדהירו 9 מיליון לתהום. מהפוליטיקה, מהתקשורת, ממובילי הרשת. אני הייתי חלק מהאנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים שבחיי היומיום הם חברים שלי, הם בן הזוג שלי. זה נחת עליי בשנייה, פתאום.

"פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע!", אומרת דיסטל, "ויצרתי שסע, ויצרתי פילוג, ויצרתי מתח. והמתח הזה הביא לחולשה. והחולשה הזו בהמון מובנים הובילה לטבח. כי אני פה יושבת ואומרת לך, לציבור הדמוקרטי-חילוני, חטאתי לכם! גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם פה. אני מתנצלת על זה".
 
בחודש שעבר נחשפה שיחת וואטסאפ של דיסטל אטבריאן בה כתבה: "יש לי כעס עצום כלפי נתניהו. הזעם עליו שורף אותי מבפנים, הוא שבר אותי ואני סותמת במאמץ עליון מפני שישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש, לא מדובר בשטן שחושבים שהוא אבל גם לא במלאך שאני פעם הערכתי, זה מורכב אבל מה שיש לי להגיד עליו אגיד אחרי המלחמה".
 
ח"כ טלי גוטליב (ליכוד) הגיבה הערב בטוויטר לדברי דיסטל: "לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי. ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת.. חבל".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    איזה עולב (ל"ת)
    יעל 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    עוד אח של שעלה לו ה*** לראש
    רמי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לא אח שלו מי בכלל היה שומע עליו?
    סגור
  • 9.
    הם בונים על הסובלנות והרצון לאחדות של היהודים.
    קול העם 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חייבים לבעוט אותם החוצה. הם לא חלק מאיתנו.
    סגור
  • 8.
    מאחל לך רפואה לנפש (ל"ת)
    שלום 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    אסייג
    באבאביבי פוחד מפסארה 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    (א)סייג לחכמה שתיקה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    פשוט אידיוט (ל"ת)
    אחת 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    מני, תודה! (ל"ת)
    בורי מנחם 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 4.
    מה לעשות שמני אסייג צודק בכל מילה? (ל"ת)
    ניר 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 3.
    ביביסט נשאר ביביסט מסית.איש קטן ומתוסכל אכלו לי שתו לי (ל"ת)
    טוני המרוקאי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    מני ממטרה
    ממוקה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ההנחה שחזרת זה עתה מהקרבות בעזה....,ברור אין מצב אתה ימני מקלדת שבמקסימום בלורה חלנגית שרקה לך ליד האוזן.את האודישן לפטריוטים בערוץ 14 אתה עובר בהליכה . תוציא את הראש מהמכולת של ממוקה ותראה שנותרת כמעט לבד בכת המאמינים של מקדש הביביזם.אתה מייצג מחנה שגילה איפוק? אין ולא היו לכם אנשים לצאת להפגנות?אם לא נערי הגבעות ,לא הייתם ממלאים אפילו את אולם המתנ"ס בטירה. לך לישון מני, עברנו שואה ,תן לאנשים עם שכל ואחריות למנוע את הפיכתה של מדינת ישראל לטירת הכרמל.
    סגור
  • 1.
    מני אסייג
    רוני 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כשדברי טינופת יוצאים מהפה של הביביסט הימני מני אסייג אז צריך לקחת את דבריו בערבון מוגבל!!!
    סגור