בארץ

דיסטל על נתניהו: "הזעם עליו שורף אותי מבפנים"

שרת ההסברה לשעבר תקפה את ראש הממשלה בשיחת וואטסאפ על רקע המלחמה המתנהלת כיום בעזה: "לפני מה שקרה הייתי משוכנעת שנתניהו הוא מר ביטחון, הכעס שלי כלפיו עצום"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

גלית דיסטל אטבריאן התפטרה בחודש שעבר מתפקידה כשרת ההסברה, אמש היא סיפרה בשיחת וואטסאפ על המניעים שהובילה אותה לעשות זאת: "יש לי כעס עצום כלפי נתניהו" אמרה דיסטל והוסיפה: "הזעם עליו שורף אותי מבפנים, הוא שבר אותי ואני סותמת במאמץ עליון מפני שישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש, לא מדובר בשטן שחושבים שהוא אבל גם לא במלאך שאני פעם הערכתי, זה מורכב אבל מה שיש לי להגיד עליו אגיד אחרי המלחמה".

דיסטל הוסיפה: "דקה אחרי שהמלחמה נגמרת אני אפתח את הכל אבל עכשיו אני מתאפקת, את הזעם שלי עליו אני מכילה חודשים, הזעם על המפלצות שגדלו לנו מדרום ומצפון תחת הממשלות הוא זה ששבר אותי. הממשלה שלנו הייתה על ההגה בזמן שזה קרה והמצב נורא, ככה שבוודאי יש לנו אחריות, התפטרתי לאחר הכאפה שקיבלנו ב-7.10, ימי הממשלה הזו ספורים, זה ברור לחלוטין".
 



דיסטל הוסיפה על החלטות ראש הממשלה: "אני מקווה שמתוך השבר הזה יקום כאן משהו חזק, אחרת אנחנו גמורים. עד השבת השחורה הייתי בטוחה שנתניהו הוא מר ביטחון, יש לו אינטרס עליון להביא לניצחון ולכן אני לא חוששת משיקולים זרים, עם כל המגרעות שלו הוא כרגע היחיד שיכול לעמוד בלחץ המטורף הזה בלי להתמוטט. כל יוזמה להפיל אותו בזמן המלחמה תחליש את ישראל גם בעיני האויב".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוקר טוב גברת רק עכשיו
    יייייייישששששש 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנבחרה הממשלה הבנתי שמדינת ישראל בסכנה אבל לא ידעתי עד כמה ואז הנוכל המושחת כנראה עושה הכל כדי לא להיכנס לכלא גם במחיר חורבן המדינה
    סגור