טלוויזיה

כאן 11 מתחדש: אם הערוץ נראה ונשמע לכם שונה - אתם לא טועים

הערוץ השיק אריזה טלוויזיונית וויזואלית ומוזיקלית חדשים. האריזה, שתחליף את האריזה הטלוויזיונית הוותיקה והמוכרת, שמלווה את צופות וצופי התאגיד כבר חמש שנים, מביאה צבעוניות עשירה ודינמיות מחודשים אל המסך - באריזת פרומואים, אותות ערוץ חדשים וססגוניים ובמעטפת גרפית חדשה לכל שידורי הערוץ
מערכת ice |  2
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
רגע לפני שידור העונה החדשה של התכנית "בואו לאכול איתי", בתאגיד השידור הישראלי השיקו הערב (ראשון) מיתוג ואריזה טלוויזיונית וויזואלית ומוזיקלית חדשים. האריזה החדשה, שתחליף את האריזה הטלוויזיונית הוותיקה והמוכרת, שמלווה את צופות וצופי התאגיד כבר חמש שנים, מביאה צבעוניות עשירה ודינמיות מחודשים אל המסך - באריזת פרומואים, אותות ערוץ חדשים וססגוניים ובמעטפת גרפית חדשה לכל שידורי הערוץ. כל זאת, תוך שמירה על ערכי המותג ועל שימוש באלמנט הקו האנכי, שמלווה את כאן מיום הקמתו.
גם מוזיקלית אנחנו מתחדשים, עם אותות מיוחדים בעיבודו המוזיקלי של עופר מאירי, אשר את חלקם הקליט מאירי עם עשרות נגניות ונגני התזמורת הסימפונית ירושלים. את כל העולם הויזואלי החדש של שידורי כאן 11 - תוכלו לראות על המסך החל מהערב עם עליית העונה החדשה של "בואו לאכול איתי". הפרויקט כולו עוצב בידי סטודיו שורטקאט פלייגראונד, בניהול אדם פיינברג, מוסיקה מקורית: עופר מאירי.
הערב, כאמור, חוזרת לעונה החדשה התכנית "בואו לאכול איתי". את התחרות בשבוע הראשון באזור השרון מתחיל לירון, נשוי טרי ומובטל טרי. בתפריט האורחים: רחלי מכפר סבא, חנה מכפר יונה, עמית משדה חמד ושלי מרעננה. נזכיר כי במהלך העונה צפויה אורחת ומארחת VIP, כאשר לפני מספר שבועות נחשף כי מיה דגן תשתתף בעונה הנוכחית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה עוד התאגיד המיותר הזה יעלה לנו הציבור?
    אורח 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    וכמה כל השטות הזו עולה לנו הציבור?
    סגור
  • 1.
    כאן 11
    רחל 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא צופה בו יותר נהפך לשופר הממשלה ההזויה מביאים א ת כל החלאות הימניים
    סגור