טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת חוטפת סטירה: האימון לתכנית שיצא משליטה

כוכבת נוספת ברוקדים עם כוכבים רשמה פדיחה גדולה והפעם היה זה תורה של גיה באר גורביץ' לסיים את האימון בכאב, כאשר במהלך סיבובים שעשתה במקום עם הרקדן שלה, היא חטפה בטעות סטירה מצלצלת ממנו ונפלה אל הרצפה, השניים אגב קיבלו זאת בקלות ולא הפסיקו לצחוק
מערכת ice | 
נועה קירל בארץ נהדרת (צילום ארץ נהדרת)
רק לפני שבועיים, עופר שכטר, אחד השחקנים האהובים במדינה, החל רשמית את דרכו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" שפתחה עונה חדשה בקשת 12 והריקוד של שכטר ייזכר לעוד הרבה מאוד זמן כאשר הוא פשוט עשה מעשה שאף אחד לא ציפה לו, והוא לא היחיד
אבל אחרי שהתרסק בחזרות, כוכבת נוספת רשמה פדיחה גדולה והפעם היה זה תורה של גיה באר גורביץ' לסיים את האימון בכאב, כאשר במהלך סיבובים שעשתה במקום עם הרקדן שלה, היא חטפה בטעות סטירה מצלצלת ממנו ונפלה אל הרצפה, השניים אגב קיבלו זאת בקלות ולא הפסיקו לצחוק.
 
כזכור, בתכנית הקודמת, כמחווה לעבר, את חשף את ישבנו בשידור חי לפני כמעט 20 שנה, בריקוד הראשון שלו לעונה הוא הלך על צעד נועז למדי ופשט את מכנסיו בתנועה אחת מטר משולחן השופטים שנראו נלהבים מאוד מהשואו.
 
ב"מאקו" שוחחו עם עופר שכטר רגע לפני שהוא עולה לפזז על הבמה. על מד הלחץ לקראת התחרות מספר שכטר: "אני לא בלחץ, אני מתרגש בכיף ובאהבה. אני שמח, אני נהנה ואני גם מתקשה".
שכטר ירקוד יחד עם סנה סוקול, רקדנית מקצועית, שהודתה כי שכטר "חולה נפש", והוא מצדו חיזק את דבריה: "אני חולה נפש, זה הרבה שעות ויש לי משפחה צעירה שאני רוצה להיות איתה. זה מאוד אינטנסיבי. יש תנועות שצריכות להיות נקיות אבל אני רקדן יותר של פריסטייל", סיכם שכטר.
בנוסף לשכטר, יצוותו גם לרקדנים מקצועיים מפורסמים נוספים כגון: נסרין קדרי, עדי חבשוש, גיה באר גורביץ', ברק שמיר, קים אור אזולאי, אלה לי להב, ניבר מדר, קובי מימון, דנה גרוצקי, דידי  הררי, שי גל, נרקיס, יסמין לוקץ', לי בירן, יוגב מלכה, דורון בן דוד ואורלי לוי אבקסיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה