טלוויזיה

דנה אינטרנשיונל גוזרת קופון: סכום שיא על השתתפות בריאליטי

הסדרה המדוברת והמסקרנת "דנה קמה" של yes יוצאת לדרך, והכוכבת דנה אינטרנשיונל שלא מרבה לדבר על חייה הפרטיים, נחשפת לראשונה על המסכים. המחיר: הגבוה ביותר ששולם אי פעם למשתתף ריאליטי בישראל
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום שגיא דהרי)
בימים הקרובים תצא לדרך הסדרה "דנה קמה" - התשובה של yes לעונת העשור של מחוברים, ואחת הסדרות המסקרנות שיצאו בשנים האחרונות: דוקו הראליטי על חייה המקצועיים וגם האישיים של הדיווה דנה אינטרנשיונל, כוכבת הפופ הישראלית המפורסמת ביותר בעולם
למעשה, זו תהיה הפעם הראשונה בה אינטרנשיונל, שידועה ככזו השומרת על פרטיותה בקנאות, תחשוף את מאחורי הקלעים של חייה המורכבים. הסדרה כמובן תביא גם את הרגעים המאושרים וגם את העצובים, כאשר דנה בראיונות לסדרה תסגור חשבונות עם מי שאי פעם השפיל או התנשא מעליה, עם אינספור רגעים אינטימיים.

לראשונה גם ייחשף מנהלה האישי - שי כרם - ותתמקד גם בפועלו עבורה ובחייהם המקצועיים המשותפים. הסדרה תעקוב אחרי דנה ושי שהתעוררו לסיבוב נוסף של הקריירה המפוארת, עם הקלטת שירים חדשים, צילום קליפים, פרוייקט מסתורי בחו"ל, מופע מיוחד מכל השירים שלה, עבודה על ספר מהודר שיביא אותה אל בין דפיו. והפעם - הכל ללא נוצצים וללא פילטרים. 
הטיימינג לא מקרי, גם לאחר יום האישה הבינלאומי, וגם כמה שבועות לאחר השקת עונת העשור של מחוברים ב-HOT, כאשר דנה לבדה תתייצב בקרב מול רשימת המשתתפים בעונה, ונותר לחכות מי תנצח בקרב הענקיות.
בינתיים כוכבת הפופ גורפת את הבאזז סביב הסדרה עם הצלחות נוספות: אינטרנשיונל קיבלה ביום האישה הבינלאומי החודש את התואר אבירת-עד ממרכז פרס לשלום, וגם הלהיט ששחררה לה-קוקרצ'ה נכנס לפלייליסט בינלאומי שספוטיפיי השיקו לפני חודש - הישג ראשוני לאמן ישראלי.
על פי גורמים בתעשייה, דנה אינטרנשיונל לא הייתה מסכימה לחשוף את חייה הפרטיים בתכנית ריאליטי מבלי להרוויח מכך סכום מכובד. אם בתכנית ריאליטי, כמו "מחוברים" למשל, כל משתתף מקבל סביב ה-200 אלף שקל, ושם ישנם כמה טאלנטים, בתכנית כמו "דנה קמה" בה היא ניצבת לבדה הסכום מגיע להרבה יותר. על פי ההערכות, קיבלה דנה אינטרנשיונל סכום שקרוב ל-2 מיליון שקל, וזהו הסכום הגבוה ביותר ששולם למשתתף בתכנית ריאליטי בישראל. 
נציין שרק לאחרונה הזמרת רכשה דירה להשקעה בתל אביב, לצד הדירה בה היא מתגוררת בשנים האחרונות שקרוב לחוף בוגרשוב וכעת היא רכשה את הדירה החדשה למטרת השקעה. דוברת בדירת שלושה חדרים עם מרפסת קטנה שעל סך סיום הבנייה בדרום תל אביב. סדר הגודל של מחיר הדירה נע סביב שלושה מיליון שקלים, כעת היא תחפש למי להשכיר את הדירה כאשר תקבל את המפתח.
מנהלה האישי של דנה אינטרנשיונל,  שי כרם, סירב להגיב על הידיעה.
 
טיזינג לסדרה "דנה קמה" שיצא ביום האישה הבינלאומי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה