טלוויזיה

איתי אנגל מדבר על אוקראינה: "כולם מתעלמים; לא רוצים לשמוע יותר"

בראיון טרם הקרנת הסרט שלו בעובדה, איתי אנגל מספר על זמנו באוקראינה, מהי עיתנואות בעיניו ואיך הוא רואה את עצמו ביחס לאחרים
מערכת ice | 
איתי אנגל (צילום לע"מ)
הערב שודר הסרט של איתי אנגל מזמנו בחזית האוקראינית. בראיון שהעניק טרם שידור הסרט לישראל היום הוא סיפר על החוויה שלו מאחורי המצלמה וחלק כי החיילים האוקראינים היססו מאד לקבל אותם תחילה מחשד שיתפרסמו דרכי פעולה צבאיות.
לצד זאת, אנגל שיתף את דעותיו על כך שהשיח סביב המלחמה באוקראינה דעכה: "התיאור הזה נכון לאוקראינה, והוא מתאים לכל העולם... תמיד זה מתחיל בחגיגה תקשורתית, על גבול האובססיה לנושא, ובאותה פתאומיות כולם מתעלמים. אנשים לא רוצים לשמוע יותר על הזוועות, ובעיניי זה נורא. אני ממשיך לעקוב אחרי המקומות האלה, ואני נמצא במקום שמאפשר לי לעשות יותר דברים, גם אם זה לא סיקור יומיומי אלא דוקו".
כמו כן סיפר אנגל כי לטעמו עיתונאות משמעה יציאה לשטח, במיוחד כיום כשעיתונאים הופכים יותר לפרש: הם מדברים באולפן על מקומות שהם לא היו בהם, ומפרשים אנשים שמעולם לא פגשו". לכך הוא מוסיף שהחזרה מהשטח גם לא פעם מהווה התמוטטות עבורו.
לבסוף הוא מבהיר כי הוא לא אדם שאוהב חי אתגר, אך הוא רואה ערך במה שהוא עושה ולכן חשוב לו לצאת לשטח: "אני לא קרבי, ולא יריתי בנשק פעם אחת בחיים שלי, אין בי שום דבר שהוא מאצ'ואי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה