טלוויזיה

הזוכות במירוץ למיליון אספו את הצ'ק: מיליון שקל מקשת 12

לי ואן אברהמי הגיעו למשרדי הערוץ המשדר של הריאליטי בו זכו ולקחו את הפרס הגדול, מתכננות לתרום מעשר ולקנות דירה בהמשך
מערכת ice |  3
אן ולי - המירוץ למיליון (צילום מסך קשת 12)
יכולות להתחיל לבזבז. לי ואן אברהמי, זוג האחיות שניצחו את העונה של 'המירוץ למיליון' בקשת 12 שלשלו לכיסן פרס של מיליון שקל. הבוקר (שלישי) השתיים שסיימו במקום הראשון בתכנית הריאליטי וגם זכו בפרס הגדול, הגיעו לאסוף את הצ'ק.
רק בשבוע שעבר בראיון למאקו אחרי הזכייה הן הודו: "שאלנו איך אנחנו מקבלות את הכסף, בא לי את זה בצ'ק גדול, איך נחלק את הכסף בינינו? נתחלק חצי חצי, ונתרום מעשר כמובן. לקנות דירה, נמנף את הכסף".

אן הבטיחה בין היתר: "קודם כל נתרום מעשר. לא חסר היום למי לתת ומי שצריך את זה כמו חיילים או ארגונים. מעשר זה קודם כל ברכה בשביל הכסף שלנו וגם בשביל מי שיקבל אותו, בעזרת השם. אחרי זה נתחלק חצי-חצי כמובן ונשקיע כדי לעשות עוד כסף. קשה בישראל, זה צריך להיות מיליון דולר".
לסיום הודתה אן: "החוויה עצמה היא הרבה יותר ממיליון שקלים, אי אפשר לתאר אם אתה לא חווה אותה. מוכנה לצאת עוד פעם אם מציעים לי". אחותה לי המשיכה: "חוויה מטורפת, זה הטיול הגדול שלנו. עכשיו אני חוזרת לשם, בכיתי כשחזרנו. הייתי עושה את זה מיליון פעם, אין חוויה כזאת.
אן המשיכה: "ההורים שלנו באו ממקום מאוד עני, הם לא מאמינים בלחלק אלא בלהשיג בעצמנו. מה שיביאו הימים - לכי תדעי, בן אדם היום קם ונופל. אני לא יודעת איפה נהיה עוד עשרים שנה. אין לנו את כרטיס האשראי של אבא, לצערי". לי אמרה בבדיחה: "הוא פרסי, לא ראיתי את האשראי שלו בחיים. ההורים שלנו חינכו אותנו לעבוד מאוד קשה וששום דבר לא מגיע ברגל. כסף לא גדל על העצים"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גאווה למין הנשי
    נריה 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבת אתכן! היה מרגש לראות מי אתן באמת לאורך העונה וכל כך מגיע לכן!
    סגור
  • 2.
    אלופות!!! (ל"ת)
    מאור 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מגיע להן
    יוני 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוכיחו שהן ראויות לפרס לא מפונקות חזקות נפשית וגם פיזית ולתרום מעשר. כל העבוד
    סגור