טלוויזיה

כאן 11 בבשורה למעריצים: התאריך בו "המפקדת" חוזרת לעונה אחרונה

"המפקדת", הדרמה הקומית המצליחה מבית כאן 11, תאגיד השידור הישראלי, חוזרת לעונה שלישית ואחרונה. אחרי שפרק הבכורה נדחה, הסדרה תשוב למסכים החל מ-08.09.2024 בפרק כפול. זה מה שמצפה לכם
מערכת ice |  4
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)
"המפקדת", הדרמה הקומית המצליחה מבית כאן 11, תאגיד השידור הישראלי, חוזרת לעונה שלישית ואחרונה. אחרי שפרק הבכורה נדחה, הסדרה תשוב למסכים החל מ-08.09.2024 בפרק כפול, ותשודר בימי ראשון ושלישי, אחרי החדשות בשעה 21:30 ב-כאן 11. בעונה החדשה יהיו 10 פרקים, משך כל פרק: כ-30 דקות.
חמישה חודשים אחרי הדיווח של נועה (אלונה סער) וכפיר (דור הררי) למצ״ח, אודות התמונה הבעייתית שהופצה בבסיס, ההשלכות עדיין מהדהדות בבט״ר ארז. במקביל, המפקדות ישתתפו באתגר הגדול ביותר שלהן – תחרות הפלוגה המעולה, שתאלץ את פלוגת געש להפוך מכושלת למצטיינת.
שיר הנושא שמלווה את הסדרה הוא "יאללה היינו", שהופק על ידי הצמד המוזיקלי אקו ותומר כץ, מי שאחראים על פסקול העונות הקודמות ועל הלהיטים "עיניים אליי" ו-"Oh My Life".
מי שיככבו בעונה הקרובה הם: אלונה סער, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, גל מלכה, דור הררי, מיכאל זפסוצקי, נועם לוגסי, מיה דגן, נועם אימבר, יעלי רוזנבליט, לין אשרוב, טליה ברטפלד, ניקול פודבלני, רדה קנטרוביץ', עדן דניאל גבאי, נעמה נרקיס, ריקי רייף סיני, נעמי הררי, אמיר טסלר.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המפקדת...?
    Eric 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפקדת, מה היא ירדה וחטזרת, לא שמתי לב כעיקרו, אני לא צופה בסידרות רדודות עם רמות משחק בינוניות ומטה. אבל רגע,זאת לא הסידרה עם הבת שלגידעון סער שהכריזה שהיא לא מכירה בישראל כמדינה ציונית יהודית, ואמרה, בעצמה אמרה, " היזדעדעתי מדינות שנאלצים לשחק". מעניין לבדוק אחרי אותם צהרות נלאחות, כמה רייטינג הסידרה הבנונית תשיג. ניחוש שלי, השחקנית עשתה לסידרה סיכול ממוקד. והסידרה לא תשרוד הצהרות כה אנטי ישראליות.
    סגור
  • 3.
    מי יצפה בגוש שמלאניות האלה
    אני 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סדרה מבוססת על קאסט כל כך מגעיל
    סגור
  • 2.
    אולי נושא,אחד הפרקים המפקדת סער מתנה אהבים עם ערבי מו? (ל"ת)
    לם 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דעה
    אנומימי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש ואם יקרה משהו עוד פעם ידחו חבל שלא שידרתם בקיץ שיא הטיפשות
    סגור